دندونة حبيبتي ربنا يباركلك ياااااااا رب
مطبخك بسم الله ما شاء الله جميل و رايق زي صاحبته
زوجي راح اليوم للمناصرة و شاف حاجات حلوة, الأسعار بالنسبة لل1.60 تكون 700 جنيه, و لل1.40 تكون 650 جنيه
بيقول الخشب حلو و الألوان جميلة و ان شاء الله أروح بنفسي يوم السبت و اوافيكم بالاخبار كلها

ميمسي,انا بجيب رز بسمتي نوعه الضحى, حلو جدااااا و نظيف, في اللون الذهبي و الرز عنبري, حلوين قوي , تلاقيهم في كل
السوبرماركات, و ساعات أجيب الرز البسمتي من عند العطار, كويس بردو و نظيف
اللهم ارزقني و كل محرومة الذرية الصالحة المعافاة عاجلا غير آجل يا كريم

أستغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم و أتوب اليه
السلام عليكم دون انتى لذيذة قوى وماشاء الله عندك استعداد تفيدى الناس فى اى مجال .نفسى اكون ذيك كدة بس بصراحة مش عارفة الاحق على البيت ولا العيال ولا الشغل ولا النت.المهم هاحاول
بالنسبة للمطبخ الرخام دة فعلا اختراع وطبعا لو حد بيعمل جديد يفكر فيه على طول .انل كنت عاملة خشب عند مؤسسة الجيش اللى عند الكلية الحربية (هو على فكرة كويس جدا )بس الخشب اكيد تنظيفه و صيانته اصعب من الرخام
ام بالنسبة للفراخ فانا برضضة من مدينة نصروبقيت ماباخرجش منه غير للشديد القوى علشان كدة باتعمل مع سوق ال 8 وكل الاماكن اللى قلتوا عليه و الاسبوع اللى فات جبت فراخ كوكى(المبردة مش المصنعة انا ذيك يا روشانا لا اقتنع باي حاجة مصنعة)من عند مترو اللى دم النادى الاهلى طبعا مترو غالى بس دى كان عليه عرض كيلو الوراك كان 13.75 يعنى ارخص من ال8 وبالبانية 31 والحقيقة كويسة ومش زفرة
ان شء الله لم ارجع من الشغل اكمل معاكم .سلام
رمضان كريم
بالنسبة للرز البسمتى انا هقول على الانواع الكويسه وانتو بقى شوفو ايه منها اللى فى مصر عشان كمان بنات الخليج تستفيد
اولا بيجى رز ابو كاس والوليمة دول نمرة واحد وبعديه بيجى رز شعلان بس ده بيحتاج نقع كتير عشان طعمه يروح منه وبعديه القصواء
بالنسبة لمصر انا جربت رز العنبرى كويس وفى نوع تانى باكستانى بس مش فاكره اسمه بصراحه
مى

انا بعتلك النمرة

بالنسبة للرز انا برضه بجيب الضحى الزهبى والعنبرى ممتازين وسعرهم حلو اوى

ولو عايزة الرز الصح بقى" تيلدا "عندكوا بس غالى

نورا

تقصدى دريا ؟؟؟
هو حلو فعلا بس غالى اوى ضعف تمن الضحى واكتر
مع don دايما احلى
دون

مستنية نمرة ام محمد تبعتيهالى
اشوف اخبار المحشي عندها ايه

فكرة المطبخ حلوة يا دون وطالعة فى دماغى بس قدام شوية كده ان شاء الله

بس هو يفرق ايه عن لو المطبخ كله الوميتال وبس السطح هو اللى رخام؟؟؟

مين تكلفتة اكتر؟؟؟
مع don دايما احلى

الساعة الآن 09:50 .