شكلى بكلم نفسي النهاردة
27-11-1429 هـ, 02:27 مساءً

لا يار شا مش بتكلمى نفسك انا اهو بس ببص تخاطيف
كنزى الله يسلمك يا جميل ازيك وازى ولادك انا رجعت بقالى اسبوع بس ودخلت فى دوامة الشغل وعندى شغل كتير فبروح خلصانة
بصى ابو كاس والوليمة فعلا مش هنا انا جبت شوال الوليمة وانا جاية من السعودية ب80 ريال ال10 كيلو شوفتى فرق السعر؟؟؟؟
هنا بجيب الشعلان او القصواء بس لما غلى الشعلان قوى بقيت بجرب انواع تانية ولا واحد عجبنى زى دول
انتى عارفة ممكن لو جوزك يعرف حد جاى من السعودية او سواقين تريلات يوصيه يجيبله شوال ويحاسبه عليه
27-11-1429 هـ, 03:42 مساءً

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
دون
صباح الفل
يعنى قصدك ان المطابخ الالوميتال افضل وانضف من المطابخ الخشب؟؟
بصراحه اةةة انا مبحبش المطابخ الخشب ابداااا

اقتباس مشاركة  (تحيا مصر)
[
عايزة حد فى اسكندريه يعمل مطابخ المويتال او خشمونيوم بس يكون اسعاره معقوله وشغله نضيف
يلا ورونا الهمه
انا اوريكى همتى بصى بقى سيبك من المطبخ دلوقتى عندك محل مانا عنده احلى جاتوة لايعلى علية وخصوصاااااا الميلفى بالشيكولاتة دوقيه وعلياااااا

اقتباس مشاركة  (والدة علي)
السلام عليكم دون انتى لذيذة قوى وماشاء الله عندك استعداد تفيدى الناس فى اى مجال .نفسى اكون ذيك كدة بس بصراحة مش عارفة الاحق على البيت ولا العيال ولا الشغل ولا النت.المهم هاحاول
ان شء الله لم ارجع من الشغل اكمل معاكم .سلام
ربنا يقويكى اهو النت اللى بيخلينا نتنفس شوية من الساقيه اللى بنلف فيها

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
بما انكم يا بنات يا حلويين كتير منكم فى مدينة نصر ممكن تقولولى ايه احسن حضانات اطفال تسمعوا عليها
غير الحضانة الدولية عشان كنت مودية فيها بس اتخانقت معاهم وهامشي من اول الشهر حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
بصى يا روشانا فيه حضانة عند كنتاكى اللى فى شارع الطيران بيشكروا فيها قوى اسمها رووتس roots

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
بس تعرفى يا دينا

هو ممكن تبقى المشكلة فى المطبخ ده ايه انك صعب تغيرى اماكن الوحدات بعد كده على ما فهمت انك بانياة بالرخام ومقفلاه بضرف الوميتال

صح ولا ايه؟؟؟
صح يا روشانا ومبحتجش انقل حاجة لانى حطه فيه كمان الثلاجة وغساله الاطباق وغسالة الهدوم وفوقهم برضه رخام يعنى مبيتاهم فيه
27-11-1429 هـ, 09:03 مساءً

بصوا يا بنات حتلاقوا فى محلات الادوات المنزلية كيس فيه ورقه ملزوق عليها اشكال من مددة الجيلى اشكالهم حلوة جدا فيهم رسومات او كلمات او ورد او حيوانات دول بيلزقوا منهم فيهم من غير لزق بتجملى بيهم التلاجة او المرايات او لو عندك مثلا خدوش فى اى حاجة او مثلا شرخ فى مراية تروحى حطاهم عليها تداريهم والكيس ب 5 جنية بس انا صورتهملكم علشان تبقوا عارفين شكلهم لو شوفتوهم

27-11-1429 هـ, 09:28 مساءً

فيه محل طرح وايشاربات شيك جدا عارفين مؤسسه القوات المسلحه اللى عند سور الكلية الحربيه ؟؟ المحل حتلاقوة قدام المؤسسة على الرصيف التانى اول ما افتكر اسمه حكتبهولكم
27-11-1429 هـ, 09:31 مساءً

الساعة الآن 01:44 .