السلام عليكم

لوزة فكرتنى في في النادى الاهلى برضه معرض بقى شغال على طول دلوقتى برضه ملابس وادوات منزلية واكسسوارات وكدة صينين واسعارهم حلوة وممكن تفاصلى معاه بينزل جامد

زهوة

وصفة محل الطرح دى انا مش عارفة المكان اوى بس ممكن اروح على الوصف متشكرة اوى
30-11-1429 هـ, 10:26 مساءً

حد يا بنات يعرف سائل كويس لتلميع الفضيات و النحاس ؟؟؟؟ انا جربت كذا حاجة مش حلوين وكانوا غاليين من مترو بس مش حلوين كنت بستخدم ( البراسو) للنحاس بس معدش زى زمان
30-11-1429 هـ, 11:10 مساءً

يا بنات بما ان الملف دة كلكم ان شاءالله بتقروة فعايزة اقولكم معلومة يمكن متعرفوهاش بس لو عرفتوها ونفذتوها حتكسبوا ثواب كبير ان شاءالله من وراها

بنك الطعام فى المناسبات

لو عندك فرح او خطوبة فى اى مكان اوتيل مثلا طبعا واكيد احنا بنعمل الاكل فى البوفيه انه يكفى عدد المعزومين وزيادة واكيد بيتفضل اكل كتييير نضيف محدش مد ايده عليه وطبعا دة بيرجع زى ما هو علشان كدة قبل المناسبه بأسبوعين اتصلى ببنك الطعام وقوليله على مكان العزومة بيرسلوا عربيه كبيرة تلاجة فى ميعاد معين بعد انتهاء المناسبة وبياخدوا الاكل بطريقه معينة وبيتغلف الاكل فى عبوات وبيتوزع فى نفس الليلة او تانى يوم على طول على الاسر الاسر المحتاجة
وهذا للعلم فقط
30-11-1429 هـ, 11:30 مساءً

صباح الخير يا بنات
الموقع كان واقع عندى امبارح طول اليوم مش عارفة كان وافع عندكو انتو كمان ولا لأ
عندى سؤال لو سمحتو
الكاتل بتتنضف ازاى؟كنت سمعت انه بخل بس مش فاكرة كانت بتغلى فيها مية وخل ولا وهى سخنة بتحطى فيها خل ولا ازاى بالزبط؟ واللى عندها طريقة تانية تقولى لو سمحتو
01-12-1429 هـ, 08:07 صباحاً

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أرجو ان أكون ضيفه خفيفه على هذا المنتدى الرائع وهذا التجمع الفريد
أود أن أخص بالشكر الحبيبه الغاليه (دون) التى عودتنى عشق ملفاتها الرائعه والتى لها الفضل على الكثيرات فى هذا المنتدى بارك الله لها فى صحتها وأولادها
أنا من المتابعات الجيدات لجميع ملفات عالم حواء عامة وجميع ملفات دون خاصة وعندما تغيب عنا لفتره أشعر بالافتقاد لشىء غالى جدا
هذة أول مشاركه لى فى أى منتدى وقررت أن تكون للغاليه دون
وبعد كل هذة المقدمه الطويله(معذرة) أود أن أطلب منك ومن كل الأخوات المشاركات طلب
أريد وصفات طعام للغداء والعشاء والافطار لكبار السن ولاتحتاج لمضغ لعدم وجود أسنان لأننى بصراحه فى حيره شديده من أمرى عند عمل الأكل لأبى المسن
ولكم منى جزيل الشكر
أختكم nano من الأسكندريه الرائعه
01-12-1429 هـ, 09:11 صباحاً

الساعة الآن 08:53 .