اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
[SIZE="5"]بنات عندى فكرة إن شاء الله تنفعنا كلنا و تيسير علينا شراء الحاجات من السوبر ماركت و على فكرة مش هتفيد بنات منطقة معينة لأ ديه هتفيد الكل فى كل مناطق بامر الرحمن

احنا نعمل تصويت لأفضل المنتجات اللى بنشتريها من السوبر ماركت من حيث الجودة و السعر و ساعتها ممكن نجمع على نوع معين لكل منتج يبقى حلو و رخيص

و عشان تفهموا اكتر هاقول مثال

أفضل نوع مسحوق للأبيض ؟؟
أفضل نوع نسحوق للألوان ؟؟
أفضل نوع صلصة معلبة ؟؟
أفضل نوع لبن ؟؟؟
أفضل نوع مكرونة ؟؟؟
و هكذا و اللى تفتكر أى حاجة تقولها [/size]
جزاكِ الله خير.. دموع تائبه ونفع بكِ دائما

فعلا فكره حلوه ويكون في موضوع تاني مستقل وهتفيد كل المحافظات وهنعرف الاسعار الصح للسلع

عايزه اسألك.. هو مسحوق اوكسي جربتيه من زمان .. يعني بيحافظ عل الغساله ولا ايه؟؟ هو الريحه والنظافه جميله بس خايفه يكون ليه تأثير على الغساله..
اخيرا لقيت حد من اسكندرية

رامتان انا من انصار فتح الله المنتزة برده بس بالنسبة للادوات المنزلية فتح الله سموحة عنده تنوع اكتر

السمك من بحري عمري ما جربت ابوقير بس ممكن احاول
لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
اقتباس مشاركة  (راماتان)
جزاكِ الله خير.. دموع تائبه ونفع بكِ دائما

فعلا فكره حلوه ويكون في موضوع تاني مستقل وهتفيد كل المحافظات وهنعرف الاسعار الصح للسلع

عايزه اسألك.. هو مسحوق اوكسي جربتيه من زمان .. يعني بيحافظ عل الغساله ولا ايه؟؟ هو الريحه والنظافه جميله بس خايفه يكون ليه تأثير على الغساله..
بصراحة يا جميل مش جربيتة قبل كده ديه أول مرة

بس عموما مش تقلقى لأن اعتقد اوكسى ديه تبع اريال او برسيل بس خط انتاج تانى يعنى اكيد هيعملوها كويسة عشان يحافظو على سمعتهم
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

اقتباس مشاركة  (هايا)
اخيرا لقيت حد من اسكندرية

رامتان انا من انصار فتح الله المنتزة برده بس بالنسبة للادوات المنزلية فتح الله سموحة عنده تنوع اكتر

السمك من بحري عمري ما جربت ابوقير بس ممكن احاول
أهلا يا هيا .. منوره والله

جربي ابوقير .. السوق زي ماقلت لك.. مش الحلقه وعلى صلاة الظهر.. تلاقي اللي قلت لك عليهم(اول اتنين يمين.. (تاني واحد منهم هو اول محل يمين عنده شوايه) .. وقبل الاخر واحد عنده طاولات خشب كثيره على الارض خلفه محل عصير قصب).. دول اللي باجيب منهم على طول.. سمكهم طازه ماشاء الله

عمري ماجربت من بحري ..مره كنت ماشيه بالعربيه بعد الشروق وكان هناك ناس كتيره واقفه مستنيه امام مرسى المراكب عند البحر ومعاها اكياس ... على ماأظن بيستنوا المراكب لما تيجي ويشتروا منها<< نفسي أجربها

فتح الله فعلا أحسن من كارفور ومترو....
لقيت في المنتزه عارض أطباق زجاج للتقديم بأشكال جميله وجديده اشتريت منهم ... واشتريت علب تلاجه بلاستيك طويله تنفع للشوربات والخضار

كان عنده طاسات وصواني صيني لونها اسود وخفيفه اشكال كتيره.. لم اعرف خامتها وخفت اجيبها تكون ضاره

بس نفسي في محل متخصص لادوات تزيين الحلويات في اسكندريه
اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
بصراحة يا جميل مش جربيتة قبل كده ديه أول مرة

بس عموما مش تقلقى لأن اعتقد اوكسى ديه تبع اريال او برسيل بس خط انتاج تانى يعنى اكيد هيعملوها كويسة عشان يحافظو على سمعتهم
شكرا ياقمر على سرعة ردك.. طمنتيني

الساعة الآن 09:55 .