جزاكم الله كل خير و ربنا يجعله فى ميزان حسناتكم ميرسى ليكم كلكم روشانا وهايا وراتان وكل اللى رد عليا وفعلا انا نزلت امبارح اشتريت بيبى جوى احسن كتير من بامبرز بس معلش يا جماعه انا عايزه اسال سوال مدوخنى هيا المدراس التجريبى فعلا حلو ولا ادخل احسن لغات لانى طول عمرى اقفشه من مدارس الحكومه وهايا معلش اسال على سان مارك هى حلو زى زمان لانى من فتره كانت سمعتها نزلت الارض معلش بتقل عليكم بس انا بحاول اجتهد انى ادخلهم مدارس كويسه وكل سنه وانتم طيبين
اقتباس مشاركة  (hasby_raby_77)
الله اكبر الله أكبر الله أكبر لا اله الا الله الله اكبر الله أكبر ولله الحمد

يا ريت يا جماعه تنصحونا بأماكن لبيع الملايات اطقم وقماش وتكون شيك تنفع لجهاز العروسه

كل عام وانتم بخير
انا جبت ملايات جهازى من العامرية اللى فى الثامن وخامتها ممتازة ولا وبرت ولا كشت ولا حاجه خالص بس فتح منها فروع تانية كتير اسالى عليها وفى تشكيلة كبيرة فى الوكالة والموسكى بس جودتها بصراحة معرفتش
جزاكم خير اجمعين
اشكر اختي عقد JوJو على التوقيع الحلوو
اقتباس مشاركة  (Mama zozo)
وكل سنة وانت والملف وبناته
ودون وروشانا بالف خير
كل سنة وانتم جميعا والعائلة بصحة وخير
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (la rosa)
انا جبت ملايات جهازى من العامرية اللى فى الثامن وخامتها ممتازة ولا وبرت ولا كشت ولا حاجه خالص بس فتح منها فروع تانية كتير اسالى عليها وفى تشكيلة كبيرة فى الوكالة والموسكى بس جودتها بصراحة معرفتش
فيه وفيه يا منى بس انا مش بجيب غير قماش العامرية برضه وبيبقى اغلى شوية من الانواع التانية الشركات
مع don دايما احلى

الساعة الآن 06:28 .