اقتباس مشاركة  (ام مريم@سارة)
احسن نوع بامبرز بيببي جوي
بامبرز بيسرب ويبعمل ريحة مع اللبس والحركة
صح 100 100
بصوا يا بنات كنت سألتكم على اسم ملمع للفضيات تكونى جربتيه وجاب نتيجه معاكى بس محدش رد تقريبا محدش جرب منتج كويس ولو انى لسه بكرر عليكم السؤال حتى لو كان المنتج دة من بره
طيب انا حديكم معلومة لتلميع الفضيات الكبيرة طبعا مع تعريضها للهواء بتطوس او بتطفى علشان كدة تروحى وخداهم فى كيس وتنزلى بيهم على الازهر حتلاقى هناك ورش صغيرة قوى بتديهمله بيعدهم ويقولك حسابهم كذا طبعا انتى تفضلى تفاصلى فيهم عادى وتروحى تتمشى مثلا بتاع ساعه تتفرجى على محلات الجمله ومحلات النجف لحد مايخلصهملك بيلمعهم بالماكينة زى الفل ويلفهملك فى جرايد
ملحوظة
اوعى تديهم لبتوع النجف لحسن بيضربلك السعر فى 3 وبيعملوهم غاليين جدا انتى روحى اديهم لورش الازهر بأيدك

قبل التلميع بالماكينة

بعد التلميع

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل عام وانتم طيبين وبصحه وسلام معلش انا دوشه دماغكم شويتين بالنسبه فى اسكندريه احسن منحلات الالبان ولو لبن مبستر بقى ايه احسن نوع ومعلش كمان الزبادىوبرضه فين ممكن الاقى محلات بتبع مستلزمات الحلويات وجزاكم الله كل خير
عيد سعيد عليكم... كنت عاوزه اسالكم على ديب فريزر الكترو ستار ست ادراج نو فروست ... حلو ولا لأ ...
اللهم انا نجعلك في نحورهم ونعوذ بك من شرورهم ... اللهم اكفينيهم بما شئت وكيفما شئت
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
اقتباس مشاركة  (om mohamed2005)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل عام وانتم طيبين وبصحه وسلام معلش انا دوشه دماغكم شويتين بالنسبه فى اسكندريه احسن منحلات الالبان ولو لبن مبستر بقى ايه احسن نوع ومعلش كمان الزبادىوبرضه فين ممكن الاقى محلات بتبع مستلزمات الحلويات وجزاكم الله كل خير
لو لبن سايب وزبادي في منتجات بسام هو في جناكليز بس بيوزع على المحلات التانية لو مبستر يبئى بيتي او بخيره

بيع مستلزمات الحلواني في خليل اللي في المنشية وليه فرع تاني فتح في المعهد الديني في العصافرة بس بصراحة انا بجيب كل حاجة من عطارة فتح الله عندهم كل حاجة تقريبا
لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

الساعة الآن 03:08 .