ميرو لقتيها فين الطاسات دى
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (la rosa)
بمناسبة تلميع المعادن بقى حد يعرف بنلمع النحاس ازاى ومتقولوش ليمون وتفركيه لانه ولا بيعمل حاجه
اة يا نورا انا حقولك اللى بستعمله من زمااااان لحد ما البنات يقولولك على حاجة تانية بيستعملوها انا بستعمل البراسو بلمع بيه الاول احط شوية على فوطة وادعك بيها وبعدين المع بجرنال انا صورتلك العلبة بس المنتدى مرخم جدااااا

اقتباس مشاركة  (أم ياسين)
يا مساءالفل
دوندن وكل اللى سألوا على كوكى شوب أنا أخيراً إفتكرت ( الزهايمر مش سايب حد ) الهوت لاين 19585 ]
[/color]
شكرا يا صفصف

اقتباس مشاركة  (miro)
على فكرة في ماركة طاسات جديدة نزلت كوري

تجنن

http://www.dreamchef.co.kr/
تصدقى بالله يا ميرو ؟؟؟؟؟؟ انتى مش حتجبيها البر يعنى احنا اساسا لسة مخلصناش من التبر وير حتدخلينا فى المقالى طب تصدقى بالله

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
ميرو لقتيها فين الطاسات دى
وبعدين معاكى يا روشانا ؟؟؟؟؟؟؟ ماهى قالتلك حتلاقيها فى الموقع الصينى اللى حطتلك اللينك بتاعه اللى ولا جوجل نفسه عرف يترجمه

ياااااااااااااااااااااااا روشاناااااااااااااااااااااااعندى ليكى مفاجأة عن التبر وير بس مش حقولهالك الا لما اعرف انزلك المفاجأة بالصور والله عماله احاول انزلهم بس الموقع مش راضى ابداااااا

اقتباس مشاركة  (don)
اة يا نورا انا حقولك اللى بستعمله من زمااااان لحد ما البنات يقولولك على حاجة تانية بيستعملوها انا بستعمل البراسو بلمع بيه الاول احط شوية على فوطة وادعك بيها وبعدين المع بجرنال انا صورتلك العلبة بس المنتدى مرخم جدااااا
بس البراسو بيدى لون يا دينى انا عايزة المعه على لونه
انا جربت البراسو مرة فى نجفة ومعجبنيش هو بينظفها اه بس حسيته بيطفي لمعتهاا

الساعة الآن 12:27 .