ام ماسه

ام ماسه @am_mash

كبيرة محررات

زوجة كبيرهم تدخل ..

الأسرة والمجتمع

كثرانه مواضيعي هاليومين ههههههه

اقول بنات من اللي متزوجه كبير العايله ..؟؟

يعني انا اشوف ان الولد الكبير من واقع تجربه (مو تجربتي انا زوجي قبل الكبير) , أشوف إن أهله يكونون معتمدين

عليه بشكل كبير .. فتلقينه يشيل هم عايلتين بدل ماتكون له عايله وحده وبس .. اللي هي انتي زوجته , واولاده ..

فـ تلقينه يمارس هالأمــور مع العايلتين :

يعطي المصروف .. اذا مايقضّي البيت بعد ..
يسدد الفواتير .. الكهرب , التلفون .. الخ

هل المفروض ان الزوج في هذي الحاله لازم يؤدي هالطقوس ...

وهل انتي يازوجة كبيرهم ؟ مبسوطه من الوضع ولامنزعجه ؟

فيه حريم اعرفهم يقولون مادام مايقصر علي بشي بكيفه ..

شرايكم ؟
36
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

monamonaia
monamonaia
انا زوجه كبيرهم
بس والله كل شئ فى الدنيا شايله لدرجه انهم من كتر ما عمل نسوا ومفيش وقت احكى لك على المواقف
هو فى الرياض وانا واهله بمصر طبعا الراتب كله ضايع عليهم ثم انا فى الاخر
بس المشكله انهم مش محتاجين بس زوجى ولد بار جدا بابوه وامه
ولو جاب لى اى شئ اى شئ لازم هما قبلى
والل من اول ما تخرج وهو متغرب عشانهم لحد دلوقتى مش عارف يعمل لنفسه اى شئ ولا حتى قادر ياخدنى معاه
عمل كتير اوى لدرجه انهم نسيوا انى زوجه ابنهم
الحمد لله على كل حال وربنا يجعله فى ميزان حسناته
ياسمينة الشوق
انا ماخذه على قولك كبير العائله
والحمدلله الوضع تمام بس احيان اتضايق
اهم شي مايقصر مع بنت الناس
! طـواري !
! طـواري !
انا ماخذه صغيرهم ينفع
هههههههههههههههههههههههههههه
حبيبتي مو دايم كبيرهم يشيل امور العائله احيان يكون الصغير او الاوسط شايل الهم كله والكبير رافع يده من كل شي
يوم وداعك
يوم وداعك
انا ماخذه صغيرهم ينفع هههههههههههههههههههههههههههه حبيبتي مو دايم كبيرهم يشيل امور العائله احيان يكون الصغير او الاوسط شايل الهم كله والكبير رافع يده من كل شي
انا ماخذه صغيرهم ينفع هههههههههههههههههههههههههههه حبيبتي مو دايم كبيرهم يشيل امور العائله...
صادقه انا ماخده الوسط ومع ذلك كله على راسه بس عاده يكون البار باهله هو اللي يتصرف كده الله يجعله بار باهله دايم اللي مافي خير لاهله مافيه خير لك
ام ماسه
ام ماسه
انا ماخذه صغيرهم ينفع هههههههههههههههههههههههههههه حبيبتي مو دايم كبيرهم يشيل امور العائله احيان يكون الصغير او الاوسط شايل الهم كله والكبير رافع يده من كل شي
انا ماخذه صغيرهم ينفع هههههههههههههههههههههههههههه حبيبتي مو دايم كبيرهم يشيل امور العائله...
صح كلامك والله..

بس الأغلبيه يكون كبيرهم :27: