احساس1969

احساس1969 @ahsas1969

عضوة جديدة

الي مستعدة تعلمني كروشيه في الكويت تراسلني

ساعدوني

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته .

انا فتاة كوييتة احب الاعمال الفنية و الان اريد ان مارسها لاني اخطط من ان ابدا مشروع اعمال فنية و غيرها للسيدات .

في بدايتي اريد ان اتعلم الكروشيه لان هذا رغبتي اولا و رغبة ابي ثانية لبناء المستقبل . فاريد الله ريضى عليكن وحدة تعلمني الكروشية او اذا في مكان ممكن ان اتعلم فيه الكروشيه في الكويت علموني .

و جزاكم الله خير

فب انتظار ردكن
6
795

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Darawshe
Darawshe
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخت العزيزة الظاهر انه ما فيه بنات بالكويت بيعلموا كروشية ما لك الا المنتدى ادخلي الفهرس ودوري اعمال الكروشية والدانتيل بتلاقي الف باء الكروشية ركزي شوي مع التجربة ما راح تلاقي صعوبة واذا عندك اي سؤال ممكن تسالي والكل بيساعد الحمد لله التعاون موجود والله يوفقك:21:
احساس1969
احساس1969
مشكورة اختي جزاكي الله خير رح ادور و لازم رح الاقي :)
أم فرح
أم فرح
احساس1969
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ...

المنتدى حافل بدروس تعلم الكروشيه ،،،

وستجدينها في هذا الرابط ...

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?threadid=137407

وأنا سمعت إحدى المرات أن " بيت لوذان " يقدم مثل تلك الدورات ..
بإمكانك الإستفسار منهم ..

وموفقة بإذن الله .
female
female
عزيزتي احساس

انا يشرفني اني اقولك اني فعلا اتعلمت الكروشية من المنتدي هنا و الحمد لله كل ما كنت بحتار في غرزة بسال عليها و اكتر من اخت كانوا بيساعدوني و الحمد لله بقيت بعمل حجات حلوة كتير و لسه انا برضة تلميذة لان هنا في اساتذه في الكروشية و منهم علي سبيل المثال و ليس الحصر كوين رهف ، الاحلام ، ام فرح و كتييييييييييييييييييير اوي غيرهم

ادخلي و دوري علي موضوعات عن الكروشية هتلاقي من اول ما ازاي تشتري خيط و ابرة لحد ما تعملي حجات كتيرة اوي و الطريقة هتلاقيها بالصور كمان يعني ان شاء الله هتتعلم و تبقي استاذة :)

ربنا يساعدك و يوفقك :)

:27:
كل الأمل
كل الأمل
أنا تعلمت كروشية من4سنوات شريت مجموعة كتب وهو بسيط جدا

ورح تتعلمينة بسرعة بس نصيحة لاتشدين الخيط حتى تتعلمين صح:24: :24:
أذا كنتى تبين أسم الكتاب اللى تعلمت منة صح أن فى الخدمة