انا بالصدفة قريت الوصفة دى بمنتدى تانى وحبيت اقولهالكم انا معنديش كرش وللة الحمد لكن حبيت افيدكم يعنى ما جربتهاش لكن صاحبة الوصفة بتقول ممكن تظهر النتيجة من خامس استعمال وهى عبارة عن كمية متساوية من زيت الزيتون وخل التفاح تحطيها فى زجاجة وترجيها قبل الاستخدام كل يوم قبل النوم وتدهنى الاماكن اللى عايزة تخسيسيها البطن مثلا والارداف والصبح تاخدى شور علشان ريحة الخل والزيت زى ما بتقول نقلتها للافادة للى حابة تجرب واللى جربتها تقول عملت اية معاها علشان تفيد غيرها ويا ريت تكون مفيدة فعلا لانها سهلة جدا ومريحة

بارك الله فيكي ياختي وان شاء رح اجربها

بس نبي نسالك هل خل التفاح ممكن تستخدمه ارضع او لا
اعتقد انة حاجة طبيعية ما يأثرش على الرضاعة اللى فهمتة انك بترضعى مش كدة واسألى علشان تبقى مطمنة اكتر انا مش خبيرة وما جربتهوش انا نقلتة من منتدى تانى للافادة لكن بيشكروا فية والتجربة خير برهان والمداومة لفترة لحد ما تشوفى نتيجة ولو نفعت استمرى لحد ما تبقى راضية على النتيجة اللى وصلتيلها ويا ريت فعلا يكون مفيد لانة طبيعى وسهل استخدامة واعتقد انة مش لازم تستحمى كل يوم لو ما عندكيش رغبة اغسلى مكان ما دهنتى بالشور جل بتاعك او الماء والصابون واشطفى وجففى المكان
السلام عليكم
اخواتي الكريمات والله انا سويتها قبل فترة بس كنت بعد مااحط الزيت والخل
الف يكيس نايلون

وبدت النتيجة تظهر ببطء ولو استمريت كانت بانت اكثر
بس ايش اللي ماخلاني اكمل انة
في يوم كنت اسولف مع زوجة اخوية واخبرتها بهذا الموضوع
فنصحتني واخبرتني انة سمعت من وحدة ثقة وهي زميلة لها في المدرسة لان زوجة اخوية مدرسة
ان هذي الطريقة جدا خاطئة واخبرتها انة وحدة سوتها وبعد فترة حملت وكانت بتولد قيصري
تقول والله العظيم ان الدكتور وهو يسوي لها الخياطة بعد العملية ان الجلد يتقطع
ومو راضي يلتئم ويسوي له العملية
وهذا بسبباستعمال الخل المستمرلى البطن

وانا والله مانقلتة الا للا فاادة
والخل ترى قوي وننظف فية السيراميك
اللهم اني أسألك العفو والعافيه
والله مافيه غير الرياضه اسالونى,.,,,,,اخر ولادتى عمليه ,,,,,,,,,,,,,ومالى بطن من فوق بس من تحت مكان العمليه,,,,,,,,,,,,,,

جلست اسبوع وانا اسحب رجولى احس احد مضربهم ومبقسهم علشانى اول مره اسوى رياضه مستمرر,,,,

وثانى مره لا بالعكس حسيت انى فعلا انشديت وانى مستعده اكمل,,,,,,

وتجربتك روعه وفعلا الخل يننحف ترى بس لازم مخلووط بمااء علشان المفعول مره قوى,,,,,,يرقق الجلد ترى,,

الساعة الآن 04:32 .