seham.megahed

seham.megahed @sehammegahed

عضوة مميزة

√√√√√√√√√√ دورات لفساتين اطفال *يلا نستعد للمسابقه(2) √√√√√√√√√√

الكروشيه والتريكو

بسم الله الرحمن الرحيم

حبايبى واخواتى فى الله

ان شاء الله انزل لكم كل الورش التى عرضت

فى الموضوع السابق

الصور اختفت فى الموقع الاول

لكم مافى مشكله

كانها زادت ورشه

وفى الاعاده افاده

احمل الصور وارجع لكم

الورشه الى نزلتها واختفت تحفه لايمكن تفوتكم

كلها افكار جديده

واكيد كله حاجه يقدرها الله عز وجل خير

ولا يئس مع الحياه

انتظرونى احمل الصور وارجع لكم

اشهد الله انى احبكم فى الله

173
40K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

sama alex
sama alex
النهاردة اكبر جائزة لي اني اكون اول واحدة ترد

بجد انا مش عارفة اقول لك ايه كلمة شكرا قليلة عليكي

ربنا يخليكي ويجعله في ميزان حسناتك

الله يجزيكي الجنة

شكرا ياسهام على كل تعب وكل حاجة حلوة بتقدميها لبنات حواء.
seham.megahed
seham.megahed
النهاردة اكبر جائزة لي اني اكون اول واحدة ترد بجد انا مش عارفة اقول لك ايه كلمة شكرا قليلة عليكي ربنا يخليكي ويجعله في ميزان حسناتك الله يجزيكي الجنة شكرا ياسهام على كل تعب وكل حاجة حلوة بتقدميها لبنات حواء.
النهاردة اكبر جائزة لي اني اكون اول واحدة ترد بجد انا مش عارفة اقول لك ايه كلمة شكرا قليلة...
بسم الله الرحمن الرحيم

انا كنت لسه فى الورشه الاولى

وهذه صورتها

seham.megahed
seham.megahed
النهاردة اكبر جائزة لي اني اكون اول واحدة ترد بجد انا مش عارفة اقول لك ايه كلمة شكرا قليلة عليكي ربنا يخليكي ويجعله في ميزان حسناتك الله يجزيكي الجنة شكرا ياسهام على كل تعب وكل حاجة حلوة بتقدميها لبنات حواء.
النهاردة اكبر جائزة لي اني اكون اول واحدة ترد بجد انا مش عارفة اقول لك ايه كلمة شكرا قليلة...
سما الكس

تسلمى ياقمر ربنا يبارك فيك

الكس دى عندنا ولا ؟؟؟؟؟هههههههه

ربنا يكرمك ويبارك فيك ويرزقك كل الخير

انا ماليش اخوات غير عالم حواء ياقمر

ربنا يخليهم ويبارك فيهم
ام فاطمةوندى
ام فاطمةوندى
تسلم ايديك على الجمال دة:2thmup: انا عندى بنوتين:04: ان شاء الله اعملهم الافكار الجميلة دى:7_5_131:بس فين الورش:confused-
عود الريحان
عود الريحان
ننتظرك
الله يعينك ويجزيك كل خير على تعبك