*عدسات*
*عدسات*
الله يوفقك ويرزقك
ما اعرف بس حبيت ارفع لك الموضوع
omelkatkot
omelkatkot
ان تقصدى مفارش الاسرة

اى ملايات السرير اللى من القطن طبقة واحدة ولا مفارش اللى بتكون مبطنة بالفيبر و الستان و كرانيش و تطريز للعرايس

الملايات العادية بتكون ماكينة عادية فقط و توجد منها ماكينات السريع الخاصة بالمصانع و هى الافضل للمشاريع نظرا لسرعتها فى الانتاج

و طبعا اى مشروع مثل هذا لازم له ماكينة سرفلة اوفر لوك

و منها الخاص بالمصانع السريع الانتاج و هو الافضل

و فى ماكينات للتطريز اذا هدخلى تطريز

منها بالكمبيوتر وهى الافضل و منها ذات العدد رؤؤوس و منها براس واحدة اى تتطرز رسمة واحدة و هى ممتازة و لكن اهم شى قبل كل هذا

راس المال لان راس المال يحدد معك نوعية الماكينات طبعا

و ايضا ممكن اذا كان محدود هتبدئى بداية بسيطة و مع الايام يكبر مشروعك ان شاء الله و تتوسعى فيه من الارباح

ربنا يوفقك
بنت جزيرة العرب
الله يوفقك ويعينك والله حتي انا لي فتره تراودني هالفكره بس خاااااااايفه 1) مالي خبره قويه بالخياطه (توني مبتدأه) 2)ما عندي امكانيه لشراء مكينه كبيره
الله يوفقك ويعينك والله حتي انا لي فتره تراودني هالفكره بس خاااااااايفه 1) مالي خبره قويه...
الله يوفقك وان شاء الله اذا عزمتي راح يسهلها ربك
بنت جزيرة العرب
الله يوفقك ويرزقك ما اعرف بس حبيت ارفع لك الموضوع
الله يوفقك ويرزقك ما اعرف بس حبيت ارفع لك الموضوع
الله يخليك ويجزاك خير
بنت جزيرة العرب
ان تقصدى مفارش الاسرة اى ملايات السرير اللى من القطن طبقة واحدة ولا مفارش اللى بتكون مبطنة بالفيبر و الستان و كرانيش و تطريز للعرايس الملايات العادية بتكون ماكينة عادية فقط و توجد منها ماكينات السريع الخاصة بالمصانع و هى الافضل للمشاريع نظرا لسرعتها فى الانتاج و طبعا اى مشروع مثل هذا لازم له ماكينة سرفلة اوفر لوك و منها الخاص بالمصانع السريع الانتاج و هو الافضل و فى ماكينات للتطريز اذا هدخلى تطريز منها بالكمبيوتر وهى الافضل و منها ذات العدد رؤؤوس و منها براس واحدة اى تتطرز رسمة واحدة و هى ممتازة و لكن اهم شى قبل كل هذا راس المال لان راس المال يحدد معك نوعية الماكينات طبعا و ايضا ممكن اذا كان محدود هتبدئى بداية بسيطة و مع الايام يكبر مشروعك ان شاء الله و تتوسعى فيه من الارباح ربنا يوفقك
ان تقصدى مفارش الاسرة اى ملايات السرير اللى من القطن طبقة واحدة ولا مفارش اللى بتكون مبطنة...
ربنا يبارك فيك يالغاليه
نعم أقصد المفرش المحشو والمطرز اللي يعطي السرير ضخامه
يعني أحتاج ثلاث أنواع من الماكينات
واحده ماكينة عاديه
وواحدة للسرفله
وواحدة للتطريز
كم أسعارهم اذا أمكن؟
ومشكورة يالغالية