معن الصانع

الملتقى العام

يا ودود يا ودود يا ذا العرش المجيد يا مبدىء يا معيد يا فعالا لما يريد اسالك بنور وجهك الذى ملا اركان عرشك واسألك بقدرتك التى قدرت بها على جميع خلقك واسالك برحمتك التى وسعت كل شى ء لا الة الا انت يا مغيث اغث عبدك معن الصانع مما هو فية وارفع عنة البلاء يارب
انا وبكل فخر زوجى بيعمل ضمن شركات معن الصانع وكان كل يوم يجيى من الشغل يحكى عن اللى بيسمعة عنة عن كرمة واخلاقة وحبة للخير والناس يكفى بالنسبة لى انة بعد مشيئة ربنا انة كان سبب فى ادائى للحج والعمرة انا وزوجى اكتر من مرة وللة الحمد ولا لاف غيرى ربنا يجعلها فى ميزان حسناتة دة غير انة بيفتح بيوت كتير فى انحاء العالم من خلال الوظائف طبعا وغيرها وزوجتة كمان محبة لعمل الخير بلا حدود مثل زوجها --اكيد سمعتوا عن عمليات القلب اللى عملها على نفقتة الخاصة بكل احتياجاتها لمرضى القلب الغير قادرين من مصر وغيرها من الدول واعرف شخصيا حالة طفل صغير وحيد امة وابوة مع اخت غيرة اتوا من مصر وعمل عملية صعبة وخطيرة بالقلب ماشاء **** تبارك **** اخد فترة النقاهةوعمل الام والاب العمرة وسافرت الام باولادها سالمين على مصر والطفل بعون **** معافى الاب بيعمل ضمن شركاتة واى مريض كان بياتى مع مرافق بيتكفل بمصاريف اقامتة كلها حتى يسمح لة بالسفر بعد تحسن الحالة واستقرارها حاجات كتير حكى لى زوجى عنها وانا كنت قريت مرة عن عضوة بتشتكى من غلو اسعار مستشفى سعد ما حبتش ارد عليها ساعتها واقول ان كل اسعار المستشفيات هنا بالسعودية غالية والادوية غالية بالنسبة لمصر الادوية مدعمة وارخص بكتير **** يكون بعونكم ويساعدكم وانا لما بكتب عن معن الصانع وادعيلة واكيد مش انا فقط فى كتير غيرى بيدعيلة ودة مش تملق او نفاق لانى كنت عملت كدة فى وقت تانى مش دلوقتى انا حبيت اعمل موضوع جديد عن معن الصانع وما حبتش ارد فى الموضوع الاول وياريت بلاش الشماتة وان لكل جواد كبوة ومسيرة حيبقى احسن من الاول بعون **** ومشيئتة ودعوات الناس **** يعلم بمدى ضيق زوجى وانا معاة بدون ما اعرفة مجرد سماع للحديث عنة وعن اعمالة احنا بالنسبة لينا عادى نرجع لمصر الحبيبة بلدنا لكن ربنا معاك ويوفقك ويبعد عنك واهلك واهل بيتك كل سؤء يا رب ويا ريت اللى عندها مشاركة سيئة ضدة تخليها لنفسها بدال الواحد ما تواسوة فى ضيقة وهمة تزودوا علية بكلام مسموم ممكن يقضى علية والعياذ ب**** الكلمة الحلوة كانها صدقة تتصدقى بيها لوجة **** تعالى ترفع من معنويات البنى ادم وتزيل عنة الحزن والهم وتساعدة على التغلب على اى صعاب دعواتكم بنات ربنا يبعد عنكم اى ضيق او اى هم ويفرجها على الجميع يا رب
42
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مون دل
مون دل
الله يكون في العون

ويفك كربه

ويرخص الاسعار
قصيميه بجده
قصيميه بجده
الله يرفع عنه وعن جميع المكروبين

ويجزاك خير اختي
ضاعت أحلامي
ضاعت أحلامي