ميرسى مروركم يا حبايبى

.
يعطيك الف عافية يا الغلا على الموضوع الرائع لاني بصراحة توي كنت افكر وش اسوي لولدي بس يسلمووووووووو يا قلبي بس ولدي ما يحب الكل دعواتكم لو با الشفاء العاجل لانة بيسووي عملية وانا خاااايفة علية ما يتحمل البنج عمرة سنة ربي يعطيك الغافية تحياتي ام عصامممكن سوال الي عندها خبرة ابي شي يمتن للاطفال لانة نحيف ولدي ولايحب ياخذ شي في يدة وياكل لوحدة وش الحل وربي لادعيلها الي ترد علية **** لايحرمكم من جنات النعيم
موضووووع رائع وجهد تشكرين عليه
يعطيك العافيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الـ2009ـغامدي
يعطيك الف عافية يا الغلا على الموضوع الرائع لاني بصراحة توي كنت افكر وش اسوي لولدي بس يسلمووووووووو يا قلبي بس ولدي ما يحب الكل دعواتكم لو با الشفاء العاجل لانة بيسووي عملية وانا خاااايفة علية ما يتحمل البنج عمرة سنة ربي يعطيك الغافية تحياتي ام عصامممكن سوال الي عندها خبرة ابي شي يمتن للاطفال لانة نحيف ولدي ولايحب ياخذ شي في يدة وياكل لوحدة وش الحل وربي لادعيلها الي ترد علية **** لايحرمكم من جنات النعيم

الله يشفية ويخليهولك ويقومة بالسلامة
نفس مشكلة بنتى من ناحية الاكل بتحب تمسك بنفسها وعنيدة لاقصى
انا سمعت عن السمسم لو تحاولى تعطية سمسم محمص افضل من انة يكون نىء لو بيحب الزبادى حطية ملعقة سمسم عليها سمعت هذا الكلام من اخت الله يجزاها خير بس مش فاكرة الرابط وقالت انة جاب نتيجة مع ابنها وزاد وزنة ماشالله 3 ملاعق فى اليوم ملاعق طعام على فترات فى وسط الاكل اللى يحبة حتى لو عملتى بيض مقلى حطية فية مش هايغير طعمة ابدا او زبادى بالسكر لو مش هاياكل العلبة كلها اعطية نصفها وعليها السمسم عشان تضمنى انو اكل كل ملعقة السمسم وممكن تعطية رز باللبن مالح مش حلو وعلية السمسم اى طعام تقدرى تخلطى علية سمسم مش هايحس بطعمة ويرفض الاكل اتطمنى لازم شوية صبر فى طعام الاطفال شيليةوانتى تطعمية وهزية شوية افتح اى شىء يلفت انتباهة عشان ياكل اغنية مثلا كارتون وهكذا ودمتى حبيبتى

.
لولو روووووووعه موضوعك واسمحيلي احفظه بالمفضله ..الف شكر يا قلبي ..

الغامديه ..مره سمعت انو عصير الزبيب يتخن الاطفال ..الله يقوم ابنك بالسلامه يارب ..

الساعة الآن 03:14 .