كريم حلو لتقشير الركبتين!!!!!

العناية بالبشرة

بون سواار للجميع انا عضوة جديدة هنا بالمنتدىوحبيت اشارك بحاجة بسيطة(من كثر فرحتي بالتسجيل مش لاقية حاجة اشارك بيها تكون مهمة)معليش استحملوني . من زمااااااان ثلاث سنين قبل زفافي بالضبط طبعا كنت بحول اهتم بنفسي ورايحة جاية على دكاترة الجلدشوية حبوب بالظهر اسمرار مش عارفة فين ولا فين وهلما جرا المهم ان كل الكريمات والتركيبات ولا بتجيب نتيجة مرة كنت في صيدلية جنب بيتنا كل الدكاترة فيها اصحابي وكنت بسال واحدة عن كريم لازالة الاسمرار وقالتلي على واحد هي جربته لاّثار الحبوب في ظهرها المهم انا جربته على الركبتين كااااان فعلا فعال :26: مرتين في اليوم وبعد اسبوع بيظهر احمرار في الركبة وقشور بديت اقشر الجلد بالحجر الخفاف عل خفيف وفعلا المكان افتح شوية بس في شوية حرقان مع العلم انا بشرتي حساااسة جدا الكريم اسمه
(ليكوسيد R) فيه هيدروكينون

لللللللللللللللللللكن
حذااااااااااااااري تستعملوه في المناطق الحساسة او بين الفخذين او تحت الابط لانا انا بغبائي عملت كده وعملي تسلخات فظييعة واحمرار قلب بعد كده بسوااااد وانا اصلا بشرتي بيضاء بس اقول ايه طبعا رحت لدكتور جلد وحكيتله وبهدلني وقالي لايستعمل في المناطق ديه !!!!واللي يضحك انه ياحراام تحت ابطي احمر والجلد بيقشر وانا فرحااانة وحرقان على كيف كيفكم وكل ميقشر يسود بس لحقته والفرح عدى على خير بس عموما هو حلووووو اوي حتى لو في اثار حبوب بالبشرة بس اياك والتعرض للشمس لواستعملتيه على وجهك وممتااااااااااز للركبتين
ااااااااااااااااااسفة على الاطالة بدون داعي !!!

ودمتم في حفظ الله بدون ركب سودا:42:
15
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

غنــــــــــى
شكرا على الافاده ياقمر
حجازيه 1
حجازيه 1
تشكراااااااااااااااااااااااااااااات غلااتي
ام الفراس الخامس
مشكككككككككككككككورة
الهوى الغائب
الهوى الغائب
الله يعطيك العافيه
L`Etoile