Elrahma

Elrahma @elrahma

عضوة جديدة

الحقن التفجيرية مرتين متى تاتي الدورة

تأخر الحمل

السلام عليكم ورحمة الله يا بنات

أنا أول مرة اشترك في المنتدى وعاوزة اسألكم وجزاها الله خير اللي تجاوبني لأن الحيرة هتقتلني
أنا أخدت الحقن التفجيرية مرتين هذا الشهر مرة اليوم ال11 من الدورة ومرة اليوم ال 14 من الدورة وده طبعا بعد متابعة مع الدكتور انا اعرف ان الدورة بتيجي بعد ميعاد الحقنة التفجيرية ب14 يوم بس سؤالي هو هل احسب بعد 14 يوم من الحقنة الاولى ام الثانية وجزاها الله كلللللل خيييييييييير اللي تجاوبني
9
5K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Elrahma
Elrahma
حاجة تانية معلش يا بنات انا يوم 21 في الدورة جالي ألم الدورة بس شديد اووووووووي (بعد أسبوع من تاني حقنة تفجيرية) علما بان مدة الدورة عندي 27 28 يوم فدة كان من أثر الحقن التفجيرية اللي أخدتها ولا اي
Elrahma
Elrahma
ليه يا بنات محدش رد عليا
ام قسومي
ام قسومي
ماعندي فكره ياااقلبي

الله يرزقناا اجمعين ياااااارب
كـــون
كـــون
اتوقع اختي من الثانيه بس غريبه ليش ابرتين انا اخذت الشهر اللي راح وحده بس وبعد ضرب الابر اختي يكون الجماع بعد 34 من ضرب الابر الثانيه ويكون الجماع لمده 4 ايام متتاليه وبعدها يوم ايه يوم لا الي موعد الدوره وان شاءالله ماتنزل اذا جاء اليوم 14 حلل وان شاء الله تبشرينا

الله يكتب لك الحمل السليم
Elrahma
Elrahma
اتوقع اختي من الثانيه بس غريبه ليش ابرتين انا اخذت الشهر اللي راح وحده بس وبعد ضرب الابر اختي يكون الجماع بعد 34 من ضرب الابر الثانيه ويكون الجماع لمده 4 ايام متتاليه وبعدها يوم ايه يوم لا الي موعد الدوره وان شاءالله ماتنزل اذا جاء اليوم 14 حلل وان شاء الله تبشرينا الله يكتب لك الحمل السليم
اتوقع اختي من الثانيه بس غريبه ليش ابرتين انا اخذت الشهر اللي راح وحده بس وبعد ضرب الابر اختي...
الله يخليكي يا كون انتي الوحيدة اللي رديتي عليا
مش عارفة الدكتور كان متابعني بالسونار وهو اللي كرر الحقنة التفجيرية
انا قبل كده اخدتها مره واحده بس والدورة جاتلي بعدها ب14 يوم بس جاتلي غريبة اوي جاتلي نقاط بسيطة جدا من الدم

ياريت يا بنات اللي عندها معلومة تجاوبني