انصدمت يابناااااااااااااااااااااات في وزني

علاج السمنة والنحافة

بنااااااااااااااااااااااااات انا مصدومة في نفسي
اليوم رحت عند دكتورة النساء والولادة وشفت وزني طلع مصيبة (64) وطولي 158 :o
والله يابنااات ما توقعت وزني يصير كذا على ان جسمي ماتغييير :(

قلت اصبر نفسي واقول الهرمونات لكن والله ما اظن شكلي صرت بالفعل دباااااااااااااااااااا:eek:
يابنات والله ما اكل في اليوم الا وجبتين واشرب شاي اخضر وعصير الاناناس يوميا
ووقت الغدا اعصر حبه ليمون لكن مانفع شي ابغى انزل على الاقل 6 كيلو ووزني من النوع اللي يطلع بسرعة وينزل يصعوبة:angry2:

ابغى تحدي ياحلوات ونبتدي ننزل من اوزاننا

مين تبدأ
ياليت تكتب اسمها ووزنها وطولها للي طبعا وزنها مقارب لوزني
76
5K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

beeroooo
beeroooo
انا عرفت ليه كل البنات بتدخل موضوعك وتطلع من غير ما تكتب رد ههههههههه
اكيد هما الي بيتصدمو في وزنهم عشان كده مفيش تعليق
هوني علي نفسك اختي العزيزة مفيش صدمة ان شاء الله انتي عندك شوية زيادة بسيطة بالصبر والأرادة ان شاء الله تنزليهم ولو قرأتي المواضيع وشفتي اوزان البنات هتهون عليكي صدمتك وانا عن نفسي مش هحط توقيعي علشان لا تنصدمي من وزني انا:icon33::icon33::icon33:
looomy83
looomy83
انا عرفت ليه كل البنات بتدخل موضوعك وتطلع من غير ما تكتب رد ههههههههه اكيد هما الي بيتصدمو في وزنهم عشان كده مفيش تعليق هوني علي نفسك اختي العزيزة مفيش صدمة ان شاء الله انتي عندك شوية زيادة بسيطة بالصبر والأرادة ان شاء الله تنزليهم ولو قرأتي المواضيع وشفتي اوزان البنات هتهون عليكي صدمتك وانا عن نفسي مش هحط توقيعي علشان لا تنصدمي من وزني انا:icon33::icon33::icon33:
انا عرفت ليه كل البنات بتدخل موضوعك وتطلع من غير ما تكتب رد ههههههههه اكيد هما الي بيتصدمو في...
والله الاخت عندها كل الحق صدمة اية اللى انتى فيها ؟ لو انتى فى صدمة احنا بقا فى كوارث خدى الموضوع ببساطة شوى عن كدا ونظمى بس اكلك و***** الله تروح الزياده وممكن تكونى وزنتى قبل الدورة لانها بتزود الوزن
جونسره
جونسره
ياليت صدمتي مثل صدمتك
ازيس2007
ازيس2007
لا تعليق
dl3-ae
dl3-ae
مب كل ميزان في المستشفى صحيح ..!

خواتي ساروا عيادة خاصه و طلع الميزان منحفنهم ..!