هبه الله
هبه الله
الاخت غرام احباب انا اللى اشكرك على ردك الجميل الجميع يكونوا اخوات واحباب ان لم نكن فى بلد واحد ولكن لاعلاء كلمة الدين فانتى اختى فى محبه الله تعالى بارك الله لك واعطاك كل ما تتمنين واهلا وسهلا تشرفى وتنورى مصر كلها من الاسكندرية حتى اسوان

الاخت ام البنات عندنا كونكريت اسعاره كويسة وكونفنتى مودلاته حلوه قوى وتفوق المستورد اما عن قمصان النوم يوجد فى المعادى جراند مول كذا محل لبيع ملابس المنزل والجلبيات والمقاسات كبيرة واهلا بيكى تشرفى ولو حد عايز منى اوريهم له فى مصر اهلا وسهلا يعلمنى موعد وصوله
ام رغودة
ام رغودة
كل بلد فية الزين والشين وانا انشاء اللة ازور مصر فريبا واجلس فى فندق فور سيزن لانة حلو مع ان هذة اول مرة ازورها صحيح ان الشحاتين فى كل مكان مثلا فى الكويت الشحاتين او النصابين بمعنى اصح تقولين لهم اللو يعطيك يروح وما يتكلم لان الانسان المحتاج بنظرى تكون نفسة عزيزة وما يشحت وانا زرت هولندا كانو الشحاتين دمهم خفيف فتشوفينهم يعزفون او يعملون حركات استعراضيةوما يخوفون
nohaa
nohaa
للأخوات اللي يسألون عن الغردقه
أحسن وقت لزيارة الغردقه هو شهر 10 او 11 او عامة الشتاء لانها في الصيف بتكون حر عن القاهره
كمان اذا هاتحجزو في فندق حاولو يكون الفندق في وسط البلد حتى تكون الحركه والخروج اسهل
يعنى مثلا ماريوت حلو جدا بس عيبه انه بعيد شويه عن المنطقه التجاريه
في فندق اسمه هلنان حلو في وسط البلد قريب من ماكدونالدز واسعاره حلوه لكن مش بفخامة ماريوت طبعا
بالنسبه للرحلات البحريه بمجرد دخولك اي فندق اسألي عن الرحلات
في عندهم جدول للرحلات كل يوم في مكان
يوم رحلات الغواصه سندباد تشوفي كل شيء من تحت البحر روعه
وفي يوم سفاري يعني في الصحاري
وفي يوم المركب الزجاجي
ويوم باخره تاخدكم من الساعه 9 الي 5 في البحر للي يحبون الغطس والسباحه وهي بالغداء
ويوم بيعملو باربيكيو على الشاطىء
يعني كل يوم في شىء مختلف ماتملي الصراحه
وفي في المنطقة التجاريه محلات تبيع ملابس وجلابيات وتيشرتات عليها الرسومات الفرعونيه
اتمنى اكون افدتكم
smaaa
smaaa
الاخت ام دانه بقيت اسالج عن مطعم السلطان وين فيه وشنو طبيعة اكله يعنى اكل لبنانى ولا ايش وفى اى منطقه او شارع وتسلمين حبوبه
مشاعل 66
مشاعل 66
انا السنة الماضية رحت القاهرة ....والله والله يوم اللي برجع منها سويت عزاء جلست ابكي واقول
ما ابقى ارجع ابقى اجلس اكثر في مصر وحاولنا نأخر الرحلة لاكن قدر الله وما شاء فعل
والسنه هذي اقول لزوجي لو ما وديتني مصر راح انجن
لاكن ودي أسأل :انا عندي طفل 4 سنوات ونفسي اروح الغردءة او شرم الشيخ بالنسبة للرحلات البحرية والغواصات والحركات اللي ذكرتوها في البحر عادي يركب معي ابني لانه صغير او انه ممنوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياريت تكلموني عن شرم الشيخ والغردءة اكثر
سمعت دكتورة تقول:الغردقة ما تصلح للمتحجبات أغلبها بنات لابسين مايوهات وعلى البحر
وخلاعه صحيح هذا الكلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صراحة القاهرة شفت ناس كثير فيها محترمات حتى لو هي مو متحجبة