السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

الموضوع وما فية انا مصرية اجية جدة من 7 شهور ومن بعد ما جية بشهر وانا دايخة بـ C V فى كل حتة وما حصلة اىىىىىىىىىىىى عمل كل ما اروح مستشفى او مستوصف يقولولى الاعمال الادارية للسعوديين وانا خبرة 12 سنة فى اعمال السكرتارية والاعمال اللادارية وبعض الاعمال المحاسبية ومش للازم وظيفة ادارية لا اى حاجة اى وظيفة اى شغلانة فى مشغل او فى مصنع يعنى اكون عاملة باليد والله تعبة وموضوع شغلى دة هيترتب علية حياتى الجية الى ان يشاء الله والله تعبة تعبة ومش عارفة اعمل اية ومعاية شهادات خبرة

واذا فى اى وحدة ممكن تجبلى شغل حتى اذا بتريد تاخد اول اجر كامل والله ما امانع بس تعبت بجد انا كنت فى بلدى والله لى شغلى بس اعمل اية النصيب

انا اسسسسسسسسسسسسسسسسسسفة على الاطالة بس من تعبى
(استغفر الله العظيـــم التــواب الرحـيم لذنبـــى وللمسلمــين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات الـــى يوم الدين)

قال رسول الله صلى الله علية وسلم( من استغفر للمؤمنين وللمؤمنات كتب له الله بكل مؤمن ومؤمنة حسنة)
الله يوفقج ويسخر لج عباده الصالحين

والله يعين الجميع الكل الحين يبي يتوظف ولا احد لقي شى كل الشروط بشروط وواسطات

الله يرزقنا وياج الجنه

وان شاء الله تلقين بسرع وقت
ربي أغفرلى مالا يعلمون وجعلني خيرا مما يظنون وجعل حياتي كلها نور وقبرنور والجنه مستقري وكل من قال أمين
اختى سمرا حنة جزاكى الله خيرا على الرد والتفاعل
(استغفر الله العظيـــم التــواب الرحـيم لذنبـــى وللمسلمــين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات الـــى يوم الدين)

قال رسول الله صلى الله علية وسلم( من استغفر للمؤمنين وللمؤمنات كتب له الله بكل مؤمن ومؤمنة حسنة)
الله يرزقك انش**** ويوفقك
هل ترغبين بالدخول الى عالم التجارة اوفر لكي المكائن بأنواعها
1-ماكينة خمسة في واحد تطبع على التيشيرت والكاب الاطباق والاكواب.
2-ماكينة تطبع على الشمع.
3-ماكينة تطبع على الورد.
4-ماكينة تطبع على السيراميك.
شوفي هذا الرابط

http://www.babrizqjameel.com/jobs/jobresults.aspx

وهذا الرابط ممكن تتواصلي معاهم وتسألي إذا عندهم وظائف
http://www.nafisashams.com/content1.aspx?id=16

ولا تنسي تبشريني إذا توظفتي

دعواتك
اقوم بتصميم

البروشورات - البوسترات - الدفاتر والمفكرات - ملفات الجيب - ملفات الجامعة

بنرات الرول اب - بنرات البوب اب