هيلب مى 000ساعدونى 000

المكياج والعطور

يا بنات مالى بعد الله الا انتو 00 طالبه المساعده 000000 احس لما احط المكياج مافى شى كثير يتغير يعنى ماحس بهدا اك الجمال الى انا انتضرو من وضع الميك اب 000 واحيانا احس انى مليت من وضع الميك اب بطريقه الى انا متعوده عليها 00ابغا اغير ابغا يكون اكثر جمال 000مادرى انا مليت ولاتكرار العمليه نفسها لها اثر ونفسى اسوى تغير بالطريقه بالالوان 000 بصراحه مانى فاهمه ايش السبب 00 احيانا نشوف حا طين شى بسيط لا كن حلو 0وله رونق وجمال 00000 :icon33:
9
638

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

((ام رغد))
((ام رغد))
يا قلبي انا مافهمت عليك اشرحي حالتك بطريقه اوضح علشان اقدر اساعدك مثلا لون بشرتك الاوان المكياج الي تحطينه ماركاته
لغروري حكايه
لغروري حكايه
يا حبيبتى 00احس انى فقده القدره على لابداع فى وضع الميك اب زى ما كنت فى اول فترة زواجى فقدة القدره على دمج الالوان والابداع فيها 000 وعلى فكره حبيبتى انا ماحب الايلينر فى الميك اب وياليت اعرف انزل الصور عشان انزلكل صور مكياجى وتدينى رايك 0000ماعليش طولت عليكى حبيبتى 000الله يجعلها فى موازين حسناتك
BENT_ALGAZALI
BENT_ALGAZALI
يمكن ماتضبطين الميك اب يعني مو مبدعه فيه طيب خودي ليكي دورات حتساعدك ياحبيبتي او بلاش الميك اب سيبي الجمال الرباني يظهر حطي ليكي قلوس وكحله حيطلع احلى اتمنى اني قلت ليك حاجه مفيده تقبلي تحياتي :khoo5a
لغروري حكايه
لغروري حكايه
ليه محد راد00000
سعوديــــــه,,
طيب شوفي مقاطع ع النت لتعليم المكياج ,,حتى راح يعلمك حاجات جديده اذا انتي مليتي من طريقتك المعتاده ,,
أتمنى اكون افدتك ,,,,,بالتوفيق ,