كيت 94

كيت 94 @kyt_94

عضوة جديدة

ساعدونى بليز انا مدايقة اوى من شكلى

العناية بالبشرة

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعة بليز من فضلكوا عاوزاكوا تساعدونى يمكن مشكلتى مش كبيرة بس مدايقانى لانى مش لاقيالها حل خصوصا انى ماليش اخوات بنات اسألهم فى الحكاية دى ايه سببها ؟؟انا وشى زى كل البنات اللى فى سنى بيطلعلى حبوب شباب عادية ومش كتير كمان زى معظم اللى فى الفترة دى وبشرتى عادية جدا الا منطقة الشنب عندى لونها غريب جدا بيضة اكتر من باقى وشى مع ان انا مش مشعرة يعنى ولا حاجة خالص وشوية الشعر اللى بيطلعولى فيها باشيلهم بالسيلك ابيل براون وكنت باستعمل من زمان كريم ون بس خوفت علشان مواد كيميائة مع ان صحابى بيستعملوه ووشهم عادى مش بيعملهم لون ولا حاجة زيى وبعدين قولت يمكن بسبب ون علشان مش بيشيله من الجذور وبقيت اشيله بالالة زى ماقولتلكوا وبرضه لسة المنطقة دى لونها افتح من باقى وشى مع انى بشرتى بيضا جدا اصلا انا بجد مش عارفة اعمل ايه وبحس انى عندى شنب وللعلم انا باقى شعر وجهى عملاله تشقير وهو مش كتير اصلا بس قولت يمكن يكون وجود شعر فى باقى وشى مخليه اغمق من المنطقة دى بس برضه مافيش فرق انا تعبت وبعدين كل اللى بيكلمونى لازم يقعدوا يبصولى فى المنطقة دى وبابقى هاموت من الاحراج.............ساعدونى انا عندى امل فيكوا وليكوا الاجر عند ربنا (اختكوا مى)
6
10K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

طبشوووره
طبشوووره
للرفع
دندونهـ
دندونهـ
حبيبتي مافهمت عليك !

انتي تشيلي منطقة الشنب بالأله وسمرت لك المنطقه !
كيت 94
كيت 94
لا حبيبتى انتى فهمتينى غلط انا عندى المنطقة دى ابيض وافتح من باقى الوجه وكنت باستعمل الاول لازالة الشعر منها كريم ون وبعدين قولت يمكن هو السبب فى اللون دة وبطلته من زمان وبقيت باستعمل الالة وبشيله من الجذور وبرضه المنطقة لسة افتح من باقى الوجه فانا مش عارفة اعمل ايه والمنطقة دى عندى بقت محددة وشكلها زى مايكون ولد حالق ومش عارفة اعمل ايه بقيت بابقى محرجة اتكلم مع اى حد بصراحه ..وعاوزة اعرفكوا حاجة ان يمكن يكون السبب فى ظهور الشنب عندى فاتح وواضح كدة ان انا عندى الناحيتين من وجهى اللى جنب الشنب على طول غامقين شوية عن باقى الوجه ودة مخلى الشنب بيظهر فاتح وظاهر فلو حد منكم حصلتله المشكلة دى او عارف السبب يقولى اعمل ايه ولو السبب هو ان الناحيتين اللى حوالين الشنب غامقين طيب ازاى اخلى وجهى كله لون واحد وافتح الحتت الغامقة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يا رب تكونوا فهمتونى وتساعدونى
مرتزه والمجلس فاضي
يا حبيبتي قد صارت لختي وراحت لطبيبه بمستشفى اباس اللي برياض الله يسعدهى على طول عطتهى علاج ورجع وجههى لون واحد
حبيبي نائماً
حبيبي نائماً
اتوقع يااختي لان باقي الوجه في شعر جربي تشيلييييه كلو الوجه والشب وحتشووفي ان شاء الله الفرق لان الشيل ينظف اكثر من التشقير وربنا يعينك ولحب الشباب انا دايما حلي الوحيد الليمون يحرق شويا وبعدين تتعودي والله انو ممتاااااااااز