ماهى علامات ارتفاع هرمون الحليب؟؟ وهل يسبب ارتفاعه صغر حجم البويضه

الحمل والإنجاب

هذا هو سؤالى وارجو الاجابه عليه لانى سمعت انه من احد اسباب صغر حجم البويضه وكم تستغرق مده علاجه وشكرا مقدما على كل اللى ردو عليا واللى ماعندهم رد ادعولى من قلبكم ربنا يرزقنى باللى فى توقيعى امين يارب
11
15K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

توت العليق2009
توت العليق2009
من علاماته .........

1__ افراز حليب من الصدر .......حتى لو ماترضعي بعد الفطام .....
222-- الم قوي بالصدر ....

اذا مرتفع تصرف لك الدكتورة علاج ((( الدوستنكس _____ الدوبرجين )))).....واحد من العلاجات او غيرة يختلف من دكتورة لاخرى .......

يستمر العلاج من شهر الى 2 شهر والبعض يستمر العلاج ل6 شهور او اكثر ويمكن اقل ويختلف من شخص لاخر ..........
هذا من قراتي لموضوعات البنات .....

اما تاثيره على حجم البويضة ......الله اعلم ........لكن هو يسبب تاخر الحمل .........وبعد العلاج ان شاء الله يتم حمل بمشيئة الله .الكريم ......

بس يام خادم الرسول سوي التحليل تتطمني اذا مو مرتفع ........تطمني .......زيمكن من تاثير الحبوب قلت لك من قبل تحتاجي فترة يتخلص جسمك من مفعول الحبوب وترجع الامور زي قبل .......

الله اكرم الاكرمين يرزقك حمل سليم ثابت .........ويرزقك توائم بحمل طبيعي ويفرح قلبك ويقر عيونك بشوفتهم باحسن حال ............

دعواتك لي بحمل سليم ثابت ويرزقني الرحمن بنت صالحة ...........

ان شاء الله ما كون قصرت معاكي .........
توت العليق2009
توت العليق2009
رفع لعيونك ياحلوة ..........

وراك وراك توت .........ما مني فكة ..........ههههههههههههه........
ام خادم الرسول
اشكرك على ردك وكرمك الزايد دايما تردى وماتبخلى بالاجابه انا بس نفسى اعرف سبب صغر حجم البويضه حاسه انى تايهه الانسان لو تعب بس عرف علاجه بيطمن حتى لو علاجه بيطول يمكن انتى بتستغربى ليه انا قلقانه كده لانى عايشه لوحدى واهلى بعيد عنى وليس لى اصدقاء وهذه رغبه زوجى يعنى من الاخر فراغ فراغ فراغ ومفيش حاجه تملاه غير العيال او الاطفال وكمان هو رافض الانجاب وبيقولى هذه اخر مره وعشان كده بقول يارب تؤام يملو حياتى واغيظو ههههههه واقولو ربنا اكرم منك ربنا يارب يرؤزقك بالبنت اللى نفسك فيها حاسه بيكى لانى نفسى فى ولد ربنا يرزقك بيها وتكون باره بيكى
ام خادم الرسول
رفع لعيونك ياحلوة .......... وراك وراك توت .........ما مني فكة ..........ههههههههههههه........
رفع لعيونك ياحلوة .......... وراك وراك توت .........ما مني فكة...
والله انتى حتة سكره ربنا يفرح قلبك
أم عبور
أم عبور
upلعيووووووووووووووووووووونك