seham.megahed
seham.megahed
عطر الزمن
عطر الزمن
ماشاء الله كل شنطة احلى من الثانية ....

مشكورة يعيطك العافية ... كلها ذوووووووووووووووووق...
seham.megahed
seham.megahed
الله اشياء تجننن ربي يسعدك ياسهام بس مين فين نجيب الخيوط دي او احنا نعملها من القماش لازم تلحقينا بالطريقة
الله اشياء تجننن ربي يسعدك ياسهام بس مين فين نجيب الخيوط دي او احنا نعملها من القماش لازم تلحقينا...
تواريخ ياقمر
تسلمى ياجميله كلك ذوق

قلبها طيب

تسلمى ياقمر كلك ذوق
ان شاء الله واحده من مبدعينا تنجز لنا ورشه

احب اتغير ياجميله

تسلمى ياقمر كلك ذوق حبيبتى

القماش هذا ممكن قماش الخاص بالتيشرتات

وهو نسيج دائرى وعند قصه دائرى يطلع بلا وصلات وشريط واحد من اول القماشه لاخرها

اما لوو تيشرت عندك

استخدمى من اول الكم الى الديل

لاتفتحى القماش من الجنبين

ولكن قصى التيشرت دائرى بحيث يطلع شريط وخياطه التى شرت

من الجنبين تكون اوفر فقط رفيعه عند الشغل لاتظهر خالص

المهم ان القماش يطلع بلا وصلات كتير حتى لايفقد جمال العمل

بالتوفيق حبيبتى ربنا يسعدك ويبارك فيكى

بالنسبه للغرز هى عاديه جدا

معروفه للجميع

ربنا يعلى قدركم

ويرزقكم الجنه ونعيمها
shankoty
shankoty
هيييييه وانا تانى واحده ارد كلك ذوق ياسهومه كان نفسى اكون اول واحده ترد لكن تواريخ سبقتنى سهومه انا من القاهره عندك فكره منين الواحد يقدر يجيب ايادى للشنط لانى نفذت شنطه لبنتى وهى فى الجامعة لكن عاوزه ايد الشنطه زى الايدين المعروضه مش عاوزاها كروشيه فلو تعرفى تساعدينى منين اجبهم يبقى كتر خيرك وان شاء الله اعرضلكم الشنطه قريب معلش طولت عليكى ياقمر
الطائر الجريح2009
هيييييه وانا تانى واحده ارد كلك ذوق ياسهومه كان نفسى اكون اول واحده ترد لكن تواريخ سبقتنى سهومه انا من القاهره عندك فكره منين الواحد يقدر يجيب ايادى للشنط لانى نفذت شنطه لبنتى وهى فى الجامعة لكن عاوزه ايد الشنطه زى الايدين المعروضه مش عاوزاها كروشيه فلو تعرفى تساعدينى منين اجبهم يبقى كتر خيرك وان شاء الله اعرضلكم الشنطه قريب معلش طولت عليكى ياقمر
هيييييه وانا تانى واحده ارد كلك ذوق ياسهومه كان نفسى اكون اول واحده ترد لكن تواريخ سبقتنى سهومه...
:26::26:ماشاء الله تهبل كله ايجنننننننننننننننننن تسلمي يالحبيبة:26::26: