الأمة المستغفرة
:26:اسمعي حبيبتي الشغله هذي نفسيه لاتقوليله فيه تبويض ولاحاجه بمكن علشان كذا مايجيكي يحس انك تبغين منه الولد بس وبعدين امنعي نفسك منه قبلها وتصلحي وتعطري ودلعي الخ الخ وحتشوفي العجب
:26:اسمعي حبيبتي الشغله هذي نفسيه لاتقوليله فيه تبويض ولاحاجه بمكن علشان كذا مايجيكي يحس انك...
والله يا أختى مش عارفة أشكرك إزاى انتى فعلا جبتى التايهة أصل هما ماينفعش معاهم غير كده التحايل على الشىء وليس المباشرة فى الكلام والتصرفات
الأمة المستغفرة
وني عروسه هذيك الليله وخطأ تقولي هذي ايام التبويض حسسيه انك مشتهيه موووووووووووووووووت وانك ذايبه تحرري من فكرة الحمل اللي تحاصرك وكوني بنت حلوة وانتبهي يحس انه يوم تبويض لانه يحس انك ماتبينه بس تبين الحمل
وني عروسه هذيك الليله وخطأ تقولي هذي ايام التبويض حسسيه انك مشتهيه موووووووووووووووووت وانك...
باشكرك من كل قلبى والظاهر أنه هو ده اللى لازم يحصل فعلا لازم نستخدم مكر ودهاء الأنثى معاهم مش كده والا إيه
روحي احمد
روحي احمد
يابنت الحلال طولي بالك وحاولي انك ماتحسبين ايام التبويض معاه وتوتريه وتوتري نفسك الدكتور قال لي كذا يعني خلي العمليه تحصل طبيعي وبرغبة منك ومنه وبعض الرجال يتضايقوا لما يحسوا ان الجماع بيحصل بدون رغبة فيه من الاساس لايكون الحمل همك الاول والاخير لا انبسطي وابسطي زوجك واللي يقولك اعملي واعملي ترى الرجال ما بتمشي عليه الحركات دي انا اقولك لابيعرف لما زوجته عاوزاه بجد وشي ثاني استغفري ربنا كثير وربنا مش حايسيبك ولاتفكرين في الموضوع وهو اللي حايجي لك تمنياتي لك بحياة زوجية سعيدة وذرية صالحه
الأمة المستغفرة
يابنت الحلال طولي بالك وحاولي انك ماتحسبين ايام التبويض معاه وتوتريه وتوتري نفسك الدكتور قال لي كذا يعني خلي العمليه تحصل طبيعي وبرغبة منك ومنه وبعض الرجال يتضايقوا لما يحسوا ان الجماع بيحصل بدون رغبة فيه من الاساس لايكون الحمل همك الاول والاخير لا انبسطي وابسطي زوجك واللي يقولك اعملي واعملي ترى الرجال ما بتمشي عليه الحركات دي انا اقولك لابيعرف لما زوجته عاوزاه بجد وشي ثاني استغفري ربنا كثير وربنا مش حايسيبك ولاتفكرين في الموضوع وهو اللي حايجي لك تمنياتي لك بحياة زوجية سعيدة وذرية صالحه
يابنت الحلال طولي بالك وحاولي انك ماتحسبين ايام التبويض معاه وتوتريه وتوتري نفسك الدكتور قال لي...
أشكرك أختى على النصيحة وأكيد هاعمل بيها
شمعة الذوق
شمعة الذوق
لاتقولي لي له عن التبويض

وخلي الفتره اللي قبلها مافيها اي شيء وتحممي ونظفي جسمك وتعطري والبسي حاجه حلوه بنوته جينز وتيشيرت وروج خفيف ودلع

وصلي مع العشاء ركعتين ثم الوتر وادعي في السجود ربي يرزقك الذريه ويسخر لك زوجك ثم اقرئي الا>كار في غرفتك واستغفري فوق المائة مره

انتبهي اهم شيء الاستغفار الكثير وحتشوفي وتدعي لي