تاكدوا اولا واخيرا من الحكم واسالوا مفتي في هذا الموضوع وقولوا له التفاصيل الله يوفقكم ويبعدنا واياكم عن المال الحرام
20-11-1430 هـ, 02:21 صباحاً

ياقلبي سويت المدونه الي قلتي عليها ياليت ترسلين لي باقي الطريقه
20-11-1430 هـ, 03:18 صباحاً

مسألة المدونة امرها سهل جدا عن طريق الاشتراك فى البلوجر زى ما بتشتركى فى منتدى لكن الفرق ان المواضيع بتاعتك انت وانتى اللى بتحطيها اما الزوار يضعوا تعليقاتهم وانتى بتردى عليهم
يعنى بقليل من الصبر والتركيز وانا اديتك مدونة فيها كل شئ عن تصميم المدونة من هنا وانا شخصيا ارجع لهذه المدونة اذا اردت ان اضع سؤال ويتم الاجابة علية فى خلال 48 ساعة

اما اللغة فممكن تضعين مواضيع باللغة العربية مفيش مانع انا بس قلت انة الاحسن باللغة الانجليزية ويمكنك كتابة اى حاجة بشرط تكونى بتفهمى فيها او حابة تعرفيها
على سبيل المثال:
عندى فكرة ***** مدونة عن وصفات الاكل السريعة + صور للأكل

مثال تانى:
بعرف اعمل ملابس ومفارش تريكو وكوروشية وعندى صور وبترونات وطريقة عملها بالصور

مثال ثالث :
التخصص اللى حضرتك اتخرجتى بية كلية او جامعة صيانة كمبيوتر العاب وحتى لو عندك كولكشن صور تقدرى تعملى مدونة عن الصور

اهم حاجة انك تعرفى الشغل على النت مش سهل مفيش فلوس بتيجى من فراغ وعملك هوة اللى هيوصلك

موضوع المفتى طبعا انا مش هكون زى المفتى بس بالعقل كدة انى ولا بتسرقى ولا بترغمى الناس على دفع فلوس انما على اد تعبك والرزق بالله

يعنى مثلا :

واحد عمل مدونة رائعة من حيث الشكل انما مفيش مضمون او محتوى جيد هما يادوب عشر مواضيع وسلامو عليكو
مين بالعقل هيدخل مدونتة او هياخد بالة من الاعلانات اصلا؟

مثال تانى :
واحد ملى مدونتة من المواضيع والمقالات المنتشرة كوبى وبيست قص ولزق يعنى
هههههههههههه محدش هيقدر يضحك على جوجل محرك البحث بيودى الناس للمواضيع الاصلية

طيب اخر مثال وهقوم انام :
واحد عمل مدونة عظمة على عظمة والعظمة لله وحدة طبعا وعمل مواضيع حصرية والزوار لمدونتة بالهبل
انما مفيش اى ضغط على الاعلانات اللى فى مدونتة او الضغط على الاعلانات قليل جدا

حد فهم قصدى اية ؟

تصبحوا على خير
20-11-1430 هـ, 03:19 صباحاً

كيف الطرررريقة؟؟؟؟
20-11-1430 هـ, 05:37 صباحاً

ارسلي لي الطريقة على الخاص
وشكرا
20-11-1430 هـ, 05:49 مساءً

الساعة الآن 07:41 .