اقتباس مشاركة  (*ام سديم*)
نصيحة لجميع الاخوات

خاصة الاخوات الي مابدأو من اول مشوار الموضوع
الدخول الى اسم افكار بزنس واختيار المواضيع الخاصه به
حتى يتسنى لكم قراءة الموضوع كامل من البدايه بدون فواصل الاخوات الكريمات

اللهم بارك لنا في هذا الموضوع وارنا ثماره عاجلا غير اجل

آميــــــــــــ ن
وجزاك الله خير
أصل امبارح كنت جالس مع واحد اخونا في معرض الميديا المقام في الرياض بيقولي سيبك منهم دول حريم حيأكلوك خازوق يابدوي ياشقي .. ويتكلم بثقة برضه .. خليهم في حالهم موضة وفساتين وهياط .. وصراخ.. وتربية اولاد.. ياعمي سيبك منهم .. انت واخذ مقلب في نفسك يا مرسي .. حاتعيش في غيبوبة .. دول مش بتوع بزنس ..

واليوم برضه بالمناسبة قابلت واحد أصولي .. وقلت له عن فكرتنا ومشروعنا الجديد .. انفجر في وجهي فجأة .. وعيني ماتشوف الا النور .. قال انت كلب متوحش .. تنبح عند القطط الاليفة ليه يا منحرف .. مالك ومال النسوان دول.
..

طبعا انا انتفخت وحمقت وتربعت جالسا.. وقلت ياحبيبي .. يا متخلف .. دول امهاتنا .. اخواتنا .. بناتنا .. انا حا ابقى في مملكتهم زي الشمعة .. حا ابقى مولع على طول .. انا راجل.. واعطيتهم كلمة .. وكلمتي مش حتنزل للارض ابدا ..

لن ارتاح ابدا حتى اشاهدهم طابور . وحده صاحبة مصنع ... والتانية عندها مؤسسة .. والثالثة لديها مشروع صغير ..

سأسكت عن الكلام المباح .. واسكتوا عن الاسئلة المكررة .. اتفقنا..

[/quote]

اشوى خفت انك تتأثر بكلمهم
بس صرت قدع ورفعت رايتنا يمعلم
قزاك الله كول خير
اقتباس مشاركة  (********)

خلي بالك من زوزو. يا حاج متولي ..

الدليل الاعلاني سيرة انفتحت .. وانتهت .. يافرافير البزنس

... ودي اسئلة برضه ..يابنات .. انا ماصدقتش عيني .. وعمال بضرب في نافوخي .. وانا اشوف الاسئلة .. قلت ده كابوس.. ياناس خافوا ربكم .. انا والله حعيط .. واقطع هدومي ... انا طبعا ماقلتش مافيش كلام .. مافيش مناقشة ... مافيش اسئلة .. انتم على عيني .. على راسي يا اخوات .. ماقصدش كدا .. حاشا لله..

بس اقصد لو اقعد من هنا لبكرة .. نشرح في الدليل .. مافيش فايدة منكم .. مش كده والا ايه يا أم سديم .. احنا مش ناقصين وقت .. مش كده والا ايه ياحاجة نيراز ..

الدليل وشفتوه في الجزيرة .. الشروحات وقدمناها كاملة وفيها جواب لكل الاسئلة اللي في بالكم يا فرافير البزنس .

احنا نلاقيها منين والا منين .. ماباقي الا نطلع في الشارع ونشحد مطلوب دليل ناجح جاهز لاخواتنا بنات حواء.

يانهار اسود ومتنيل بستين نيلة ... الجواب على اسئلتكم موجود كثير خالص في الشروحات اللي فاتت ..

وحدة بنت ناس تسأل ماهي عارفه تعمل ايه بالشيكات .. .. والثانية عمال تصيح ماتعرفش في التصميم .. والثالثة بتعيط وتقول مالكم مطنشيني مش عارفه تبدأ .. ولول جين تصرخ مش عارفة تعمل حاجة ومش عارفة راسها من رجليها ..

اسمحوا لي على تمصير لساني اليومين دول .. أصل امبارح كنت جالس مع واحد اخونا في معرض الميديا المقام في الرياض بيقولي سيبك منهم دول حريم حيأكلوك خازوق يابدوي ياشقي .. ويتكلم بثقة برضه .. خليهم في حالهم موضة وفساتين وهياط .. وصراخ.. وتربية اولاد.. ياعمي سيبك منهم .. انت واخذ مقلب في نفسك يا مرسي .. حاتعيش في غيبوبة .. دول مش بتوع بزنس ..

واليوم برضه بالمناسبة قابلت واحد أصولي .. وقلت له عن فكرتنا ومشروعنا الجديد .. انفجر في وجهي فجأة .. وعيني ماتشوف الا النور .. قال انت كلب متوحش .. تنبح عند القطط الاليفة ليه يا منحرف .. مالك ومال النسوان دول.
..

طبعا انا انتفخت وحمقت وتربعت جالسا.. وقلت ياحبيبي .. يا متخلف .. دول امهاتنا .. اخواتنا .. بناتنا .. انا حا ابقى في مملكتهم زي الشمعة .. حا ابقى مولع على طول .. انا راجل.. واعطيتهم كلمة .. وكلمتي مش حتنزل للارض ابدا ..

لن ارتاح ابدا حتى اشاهدهم طابور . وحده صاحبة مصنع ... والتانية عندها مؤسسة .. والثالثة لديها مشروع صغير ..

سأسكت عن الكلام المباح .. واسكتوا عن الاسئلة المكررة .. اتفقنا..

أوك من اليوم ورايح مافيش اسئلة ياقماعة الخير

أمسكوا بؤكم أوووعوا تتكلموا

هاه حزرتكم
...

وربي الاسئلة اللي اسألها مو لعب واستهبال بجد انا ماودي ابدأ وانا مو فاهمة شغلي كويس
لازم افهم من طق طق للسلام عليكم
ليه.؟
عشان لما اتكلم اتكلم بثقة

عموما تأمر امر
ماراح نتكلم

وهذا سكووت
احلامي كثيرة12
يا اوخيتي مالنا الا نقفل افواهنا هههههه
حتى الاخير ونتابع بصمت وبالتالي نهل بالاسئلة اللي غير مفهومه عندي وعندك
متابعين .......

بصمت

الساعة الآن 12:55 .