بالتوفيق حبيبتي والله يرزقك
21-12-1430 هـ, 09:25 مساءً
 
21-12-1430 هـ, 09:38 مساءً
 
الفكرة مرة حلوة لكن المخيف فيها وضع تحويشة عمرك كلها فيها والمثل بيقول لا تضع البيض فى سلة واحدة يعنى نفرض لا قدر الله هذا السائق عمل حادثة بالسيارة ودمرها وهرب او حدث اى سيئ اخر سيئ. الواحد لا يعلم الغيب
انا ارجح ابدئ بجزء من المبلغ بتجارة والعائد من هذه التجارة ادخريه ثم اشترى به السيارة يعنى لازم يكون معاكى سيولة او مبلغ مدخراه حتى لا تقعدى على الحديدة لو حدث شيئ سيئ لا قدر الله
وربنا يوفقك ويكتب لك كل اللى فيه الخير
21-12-1430 هـ, 10:27 مساءً
 
موفقه
22-12-1430 هـ, 12:15 صباحاً
 


الساعة الآن 09:20 .