don
don
don don :
[quote=أم العلاء;42050034] ازيك يا ام العلاء وانتى والله وحشتينى وانا بحبك قوى بالنسبة لرونى كويسه الحمدلله سبحان الله دايما تحصل ظروف او صدفه واقابلها هى كويسه وماشيه فى عمل الاكل والحلويات ولو عايزة تكلميها او تشوفى حاجاتها اللى بتعملها حتلاقيها على الفيس بوك على طول تسلمى يا حبيبتى واهلا بيكى معانا فى الملف ايه اللى مش عارفه توصللها ده يا لاروزتى كنتى حتلاقيها عند دكتور الريجيم (صح يا ام كريم؟ ) بالنسبه لحاجات المولد يا نورا انا كنت عملتهم قبل كده وصورتهملكم فى الملفات وكانوا حلوين جدااااا كانوا بطريقه اسامه السيد من ملف ام العلاء الله يكرمها
[quote=أم العلاء;42050034] ازيك يا ام العلاء وانتى والله وحشتينى وانا بحبك قوى بالنسبة لرونى...
الاخت زهره انا صورتهالك بس معلش الصور غامقه على فكره لما تقسميها من النص تدهنيها نصفين ولما تحطى طبقه الاسبونج التانيه حتدهنيها تانى بنفس الطريقه النصين وبعد الصولرة النهائية اللى انا حطهالك تروحى انتى مزوئه مثلا الفاكهه المتقطعه او الكمبوت فوق النص الابيض اللى بالكريمة وتبشرى شوكولاتة او تجطى اصابع شكولاتة او اللى انتى عوزاه فوق النص اللى بالشكولاتة وبلهنا والشفا
امانى61
امانى61
صباح الخير على احلى بنات معليش الواحد بيغيب عنكوغصب عنه والله وبتوحشونى اوى وبتوحشنى لمتكو الحلوه هاقرا اللى فات ورجعلكو بس الاول اقول لمها البقاء لله حبيبتى ربنا يصبر اهله ويجعل مثواه الجنه
don
don
don don :
الاخت زهره انا صورتهالك بس معلش الصور غامقه على فكره لما تقسميها من النص تدهنيها نصفين ولما تحطى طبقه الاسبونج التانيه حتدهنيها تانى بنفس الطريقه النصين وبعد الصولرة النهائية اللى انا حطهالك تروحى انتى مزوئه مثلا الفاكهه المتقطعه او الكمبوت فوق النص الابيض اللى بالكريمة وتبشرى شوكولاتة او تجطى اصابع شكولاتة او اللى انتى عوزاه فوق النص اللى بالشكولاتة وبلهنا والشفا
الاخت زهره انا صورتهالك بس معلش الصور غامقه على فكره لما تقسميها من النص تدهنيها نصفين ولما تحطى...
يا فرااااااااااااااشه انا مش فهمه دى (القرصه ) بتاعه بورسعيد ؟؟؟ لما تجيبى التحويجه بتاعتها متجبيهاش من هنا حد يجبهالك من بورسعيد احسن من اللى هنا بكتييييير وعلى فكره الطريقه اللى انا كنت منزلهالكم بالصور فى ملف مظبوطه واحلى من بتاعه فشور وحتنجح معاكى بس خلى بالك من الفرن
ايزيس 2000
ايزيس 2000
ازيك يا ام كريم وحشتينا ما تغبيش كده تاني على فكرة حملت الكتاب رائع ايه الجمال ده يا فراشة
ايزيس 2000
ايزيس 2000
ابلة دون كتاب المطاحن الكويتية في وصفات رائعة شفته من مده عند ناس لو ممكن نستفيد منه