السلام عليكم
بان شكرا على ردك حبيبتى وتسلم الأيادى وتعزمينى عليها لما تتحرروا عن قريب إن شاء الله وبالنسبة للطريقة الصحيحة التى أخبرتك بها مؤخرا يا بنتى جربيها ومش راح تندمى دى الشوربة بطعم الفريك جنان جنان جنان وكمان مش حتغلبك فى الحشو ده أنا بنسيانى بهدلتكوا أنتى والأخت أم الجوهرة والحمد لله أنى مطلعتش من الموضوع بعلقة ساخنة طبعا جلد الفرخة حيساعدك كتير وهو نى أما وهو مستوى ممكن يتقطع بسرعة وهل طلعت معاكى زى المسلسلات يا عسل خبرينى وأنا منتظرة الرد.
أختكم المحبة لكم كلكم هبهوبة
هبهوبة حبيبتى اعزمك عليها وتيجى وتقعدى عندى سنة كاملة وان ماشالتكيش الارض تشيلك عيونى والله والف اهلا وسهلا فيك ياعمرى
اما عن طريقتك اللى كتبتيها ان شاءالله بجربها على المرة الجاية واكيد تطلع تجنن لان هبهوبة اللى علمتنى اياها والف شكر غلبتك معاية ياوردة وان شاءالله اخبرك النتيجة
السلام عليكم
والله أختى بان 26: أنا اللى غلبتكوا معايا وأخجلتم تواضعنا ورزالة منى طب وبعد السنة تعملى فيه أيه وجربيها وخبرينى بالطريقة الصحيحة و مش ملاحظة أن أحنا مبرطعين فى الموضوع كأنه بتاعنا ولا حس ولا خبر عن صاحبته.
أختك هبهوبة والله بلبس الطاقية وأنا خجلانة بسبب المقلب الغير مقصود اللى عملته فيكو.
هههههههههههههههه ياعمرى على دمك اللى زى العسل والله صحيح هية فين صاحبة الموضوع الاخت أم الجوهرة
عسى ماشر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
السلام عليكم
بان خدودى أحمرت من الكسوف شكرا لردك ومستنية تجربى الإبداع اللى بعت لك طريقتوا .
أختك هبهوبة

الساعة الآن 07:15 .