روح التوت
روح التوت
يعطيك العافية ياقمر ..

طيب ماينفع استخدم كريم السعد تبع حراز لحاله؟؟
مشكلة السعد يبغاله ارادة وطولة بال
بس مو كأن كثير لترين ماء ؟ او تقصدي يجلس معاكي شعور؟
وكم مرة تحطيه بعد ازالة الشعر اللي فهمته منك لمدة يومين بالليل فقط صح؟
ام loda
ام loda
علي فكرة كريم السعد موجود عند كتير من العطارين بيستوردوه من العطار حراز ...........وبالنسبة لو حد طلب مني أنزل صورة اللوشن أو صورة الكريم أو صورة نبات السعد قسما بالله مابعرف أنزل صور ...لسه جديدة في الموضوع ده..............لو في بنات ينفع يفيدونا بالموضوع ده يكونوا شاكرين .............سعر كريم السعد 25 جنيه مصري واللوشن 84 جنيه أما النبات هاتي الكميات إلي إنتي عايزاها وحيترتب عليها السعر أنا بجيب ب10 جنيه ولما يخلص أجيب تاني .......
علي فكرة كريم السعد موجود عند كتير من العطارين بيستوردوه من العطار حراز ...........وبالنسبة لو حد...
الله يجزاك خير
روز فري 2009
روز فري 2009
جزاك الله خير
nona321
nona321
اشكرك وباذن الله اول مااشتري الكريمات راح اطبقها :)
تسلمين واخيرا :)
كنزي أدم
كنزي أدم
الخلطة تنفع لأي مكان بالجسم ..........ويا أختي روح التوت إنتي فهمتيني غلط ...أنا أقصد إنك لما تشيلي الشعر من جسمك 1- تدهني المكان بجيلي السعد إلي عملناه في البيت وده بالليل وده يوميا بالليل مش لمدة يومين فقط ... 2- تدهني المكان يوميا في الصباح يعني كل يوم الصبح إما كريم السعد أو لوشن سيلك أند سموث بالتبادل يعني ده يوم وده يوم 3- وده كل يوم كل يوم بلا إنقطاع بالليل جيلي السعد والصبح كريم السعد أو اللوشن لحد ما الشعر الجديد يطلع ولما تشليه تكرري الجدول يوميا بلا إنقطاع علي حسب إنتي الشعر بيطلع بعد أد إيه ......يعني مثلا أنا لما بشيل الشعر عندي بيطلع تاني ويكون ينفع أشيله مرة تانية بعد 15 يوم ..من يوم ما أشيله لحد اليوم ال15 أظل أدهن يوميا بلا إنقطاع بالليل جيلي السعد إلي شايلة منه كميات في الثلاجة والصبح يوم كريم السعد واليوم إلي بعده لوشن سيلك أند سموث بالتبادل وده يوميا بلا إنقطاع لمدة 15 يوم ....فهمتيني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني خلال ال15 يوم دول كل يوم بالليل جيلي السعد وكل يوم الصبح كريم السعد أو اللوشن بلا إنقطاع ........وده يتكرر بنفس الشكل بعد كل مرة تشيلي فيها الشعر لحد ما توصلي للنتيجة إلي إنتي عايزاها ............واللترين الماء لما يغلو علي النار حينقصوا كتير ...والكمية إلي حتحصلي عليها حتكون مركزة وفايدتها كبيرة وحتكفيكي شهور كتيرة أوي لما تحفظيها بالثلاجة .....بدال ما كل شوية تعملي كمية صغيرة ....فهمني يا بنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وطبعا أختي روح التوت ينفع تستخدمي كريم السعد لوحده ....لكن أنا إستخدمت الثلاثة عشان الاقي نتيجة أفضل وأسرع .....