نداء وطلب خاااص من بنات السعودية ...الله يوفقكم

اطباق عالم حواء

السلام عليكم

بصوا يبنات انا مصرية عندي 24 سنه بس عشت بالسعودية لحد الصف الثالث المتوسط..

لما كنت هناك بالمدرسة كان بينباع ساندوتش زعتر بعجينة معينة على شكل مثلث وبيتفتح وبيتلف في ورق شفاف يممممممممم ...عمري ماهنساه اجمل ساندتوش زعتر ذقته بحياتي ،

وكان في برضه ساندوتش سبانخ معمول بعجينة تانيه مختلفه عن عجينة الزعتر وكمان كان شكله مثلث بس مغلق ما ينفتح وكان بيتباع في اكياس بلاستيك مغلقه ...

المهم لا تقولو لي مناقيش لبناني ولا مصري .......لالالالالالالا ...........بحياتي ما ذقت بروعة السندوتشين دول ابدا ابدا ...:27:

فاللي تعرف طريقة صنعهم لا تبخل علي وتدلني :cook: ... او حد يفتح فرع بمصر .. :hahaha:

ارجو الاهتمام والرد علي ..انا حامل وبتوحم عليهم دلوقتي ..لووووول :44:

وجزاكم الله خيرا
31
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام وعد123
ام وعد123
ياحياتي انتي بمصر الحين يارب تحصلين اللي تتوحمين عليه ذكرتيني بنفسي وانا حامل ببنتي مرة رحنا جده وشرينا سمك المهم مادري من اي مطعم وكان معاة سلطة خاصة فيه بالتمر هندي ولما رجعت الدمام وحملت توحمت علية ورحت مطاعم الشرقيه كلها ماعندهم السلطه هذي وسويتها وطلعت شبيهة فيه مو زيه بالظبط والايومك هذا ابحث عن سلطة التمر هندي للسمك بنفس الطعم عاد تعرفين الوحم الله يحقق لك مبتغاك وتلقينها سندويشات عاديه بس زمان كان كل شي له طعم مو زي الحين
الشيخة نورة
الشيخة نورة
موفقه
أسماء أسامة
أسماء أسامة
ام وعد 123

بنت ابوي الغالي

الشيخة نورة

مشكورين وماقصرتم ...ومازال عندي امل عارفه ان طلبي صعب ، بس مش قادرة حاسه بطعمهم ، مع اني نحيفه بس مشتهية اكل السعودية اوووووووي ، احلى كبسة واحلى رز بخاري واحلى تميس افغاني اخخخخ ايااااااام لاتنسى مش الاكل بس والله بالعكس ، اشتقت كمان لمسجدي وشيخي ... وناسها الطيبين
k-2009
k-2009
اب
شامخة بنظرتي
شامخة بنظرتي
اب