ياحياتي يا اسماء ربنا ينولك الي انتي بتدوري عليه وتالكلي منها لما تقولي خلالالالالالالالالاص
والبيبي بيقول خلاص ياماما انا شبعت من الزعتر
خخخخخخخخخ
ايه انا عرفت قصدك

طيب ليش ماتاخذي عجينه البف باستري

وتفرديها ..وتحطي الحشوة اللي تحبيها

وقفليها شكل مثلث وادهني من فوق بيض او حلبيب

وبالفر الي ان تشقر

هذا اسهل حل عشان البيبي

يالله ذكرتيني يايام زماان

وان شاء الله تلاقي الطريقه اللي تحبيها
عرفتها ذكرتيني فيها مافي زيها الحين اختفت تقريبا بس تقريبا مخابز العيد يسوي مثلها بس صغار جربي الزعتر السوري مع سماق مع زيت زيتون
وحاولي ماتحكي اي جزء من جسمك وخاصة الوجه او الرقبة لما تتوحمي لان الوحم يطلع في نفس البقعة اللي تحكينها ترى صج صدقت لما شفت توحمت بطيخ في الشتاء وحكيت اصابعي وطلعت الوحمة في اصبع بنتي واختي حكت ساقها وطلعت وحمة ورق العنب في ساق بنتها مع اني من قبل ماكنت اصدق
للرفع
حبيبتى اسماء انا زيك مصرية وعشت فى السعودية للجامعة وبعدين نزلت مصر وحامل وبتوحم على الاكل الحجازى كله هموت نفسى فى منتو ويغمش والكابلى والمندى ولا محلات الشاورما تجنن اههههههههه فكرتينى بالذكريات انا اهلى لسة هناك لما بينزلو مصر اجازة بصراحة ماما حبيبتى بتجبلى معاها كل اللى نفسى فيه وتجمده فى الفريز تخيلى بس هى مرة فى السنة وعلى العموم ياحبيبتى طلبك موجود فى مصر جربى فى مطعم اسمه يامال الشام فى شارع النزهة ان شاء الله تلاقى طلبك فيه وفى مطعم اسمه فتوش فى سيتى ستارز اسالى فى المكانين دول ان شاء الله تلاقى اللى نفسك فيه بس يارب تكونى فى القاهرة

الساعة الآن 12:35 .