ودعانية 2009
ودعانية 2009
خذي معك ليمون أو برتقال وخليه يشمها وخلي الشباك مفتوح
ام جنى الحلووووووه
Nina~ Nina~ :
وش تنتظري خذية الطبيب .. فيه نـاس عندهم هالمشكلـة .. ناس دوار البحـر ونـاس المصـاعد .. ولهم علاج .. روحي شوفي دكتور كويس ..
وش تنتظري خذية الطبيب .. فيه نـاس عندهم هالمشكلـة .. ناس دوار البحـر ونـاس المصـاعد .. ولهم علاج...
مشكووووره لكن وديته اكثر من دكتور ولا فاد
ام جنى الحلووووووه
اعتقد يا اختى انه بيعانى من اللى باعانى منه هى حالة اسمها ( دوار الحركة) ... يعنى من و انا طفلة الى اليوم اذا ركبت السيارة لابد انى اشعر بالغثيان ممكن اقاوم و ما اقيء و احيانا كثيرة ما اقدر و لازم عند السفر خصوصا اكون مستعدة بكيس بلاستيك معاى ف حقيبة اليد شوفي هو مش مرض بقدر ما هو زى حالة كدة بتميز بعض الناس و فى ليها حبوب ف الصيدلية لكم ما ادرى ان كان فى شراب للاطفال ام لا النصايح اللى انا باستعملها زى ما اخت قالت ف ردها قبل كدة لازم ساعة ما يشعر بالغثيان تفتحوا الشباك و يشم الهواء النقي ثانيا حاولوا يجلس بالكرسي الامامى مو الخلفى و يركز بصره ع الطريق امامه عشان يكون شيء ثابت امامه مو يكون شيء متحرك فى اغلب الاحيان الحالة بتروح لحالها مع البلوغ و فى احيان قليلة مثل ما حدث معي ما بتروح الحالة و بتبقى باذن الله يكون ابنك م اللى تروح من عنده بس اصبروا عليه و اعذروه لان دة غصب عنه و ما تحسسوه بالخجل او الذنب
اعتقد يا اختى انه بيعانى من اللى باعانى منه هى حالة اسمها ( دوار الحركة) ... يعنى من و انا طفلة...
مشكوره ياعمري وبجرب اللي قلتي عليه انتي والاخوات
ام جنى الحلووووووه
بجرب واشوف جزاك الله خير
#أحلام مستحيله#
الله يكون بعونك

اختي عندها ولد عمره 4سنوات

زمن يوم جابته وهو اذا ركب السياره يستفرغ

بس احس كل مازاد بالعمر كل ماخفت الحاله

اختي صارت تاخذ عبايتين اذا سافرت او طلعت

واذا شاف فلم مرعب يستفرغ