السرتاوية

السرتاوية @alsrtaoy

عضوة جديدة

ايام حملى الاول

الحمل والإنجاب

السلام عليكم
انا ياخواتى العزيزات اول ماتزوجت:icon28: قلت مابدى احمل بدرى قلت خلنى افرح واسافر واستانس لاواذا اسمعت بصديقاتى انه وحدة منهن حملت قمت اضحك عليها واقوللها مازال بدرى .
مر الشهر الاول بسلام وانا فرحانة ومر الشهر الثانى والناس اصبحت تسال فى شى والا لا اقوللهم شى مثل شنو يعنى استعبط طبعا :42:ومر الشهر الثانى والثالث والقيت نفسى بيوم طايحة على السجادة ادعى ربى انى احمل. :42:والله انى خفت وبعدين الناس كاتنى بقشورى بلاسئلة احملتى والله لا ؟ اكيد فى شى وخدلك على هيك اسئلة وزوجى قام يضحك على وقالى شن اللى غير رايك فجاة . وبيوم من الايام عندى زيارة والبست واطلعت اجنن طبعا :)ومجرد ماروحت منهم اتعبت:09: شكلهم طقونى بعين :42:وقمت دايخة وارجع ورجلى مش حاملاتنى قلت بس هذا الحمل وقمت ادلع على زوجى قبل ماتاكد من الحمل ( اصبرى اشوى مازال بدرى ) ويومين ومشيت حللت وقال لا مافى حمل قلت لزوجى ممكن المختبر ماينفع اكيد انا حامل وانا اقولها واذا خالتى اجت ونزلت وشرفت (اكيد عرفتوها من خالتى مو اخت امى )وقطعت الشك باليقين والشهر اللى بعده احملت لا هامرة والله صدق وابتدا الوحم عندى وصدقت انى حامل يممممممممممممممم على الوحم والولادة وكل يوم بحملى طالعة بقصة لزوجى يوم الولد يتشقلب ويوم الولد ماتحرك الين جبت بالسلامة بنوته حلوة والحمد الله انتهت على خير .
7
697

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

(M!ss.j0j0)
(M!ss.j0j0)
:26::26::26:
انسه نقطه
انسه نقطه
مبروك من زمان
أسيرة2001
أسيرة2001
ألف مبروك تكبرفي عزك
ام عيالها **
ام عيالها **