rroby
rroby
لاحبيبتي لاتقلقي أنا أولادي اثنين وكل واحد منهم تختلف طباعه عن الثاني وهم اخوان يعني الكبير تكلم بدري ومشى بدري عكس الصغير وهوالحين عمره سنه ونص ماتكلم ألا كلمات بسيطه بس الدكتور طمنني وقال مو شرط يكونوالأطفال زي بعض بس أهم شي إذا ناديتيه يلتفت ويطالع كويس ويجلس ويزحف أويحبي فلاتخافين الله يوريك اياه عريس وعشان تطمنين وديه للدكتور
لاحبيبتي لاتقلقي أنا أولادي اثنين وكل واحد منهم تختلف طباعه عن الثاني وهم اخوان يعني الكبير تكلم...
عندك حق طبعا

الله يطمنك

هو الحمد لله بيلتفت لاسمه و ساعات يفهم لما اقوله تعال خد الاكل او المياه مثلا

لكن هو مش بيدى اى علامات واضحة زى انه يشاور مثلا ع اللى هو عاوزه

يا رب يفرحنى بيه دايما يا رب
rroby
rroby
كل طفل يختلف عن الثاني وما تاخدي حركات اي تفل مقياس لحركات ابنكـ بس واجب عليكي تعلميه لانو الطفل بطبعه التقليد الله يخليه ليكي وتشوفيه عريس.......واعزميني..:26:
كل طفل يختلف عن الثاني وما تاخدي حركات اي تفل مقياس لحركات ابنكـ بس واجب عليكي تعلميه لانو الطفل...
حاضر

باذن الله هاعزمك

اظن سهل عليك تيجى بأة

من غزة لمصر ممكن تيجى مشي:):)

هاستناك باذن الله ماشي؟؟؟؟:26:
شفته بفرح
شفته بفرح
rroby rroby :
و الله بقالى كتير بادربه كدة زى ما بتقولى لانى لقيت بنت صاحبتى قده ف العمر و بتعمل كدة و هو مش بيعرف لكن مش راضي يتعلم بس بيقعد يضحك على ههههههههههه يا رب يتعلم بسرعة انا عارفة انى مستعجلة اصل هو اول ابنى لى الله يخليهولى يا رب و يباركلى فيه :)
و الله بقالى كتير بادربه كدة زى ما بتقولى لانى لقيت بنت صاحبتى قده ف العمر و بتعمل كدة و هو مش...
:happy:الله يحفظه إن شاء الله
إن شاء الله بيتعلم وتشوفينه يسوي حركات...نفسك تاكلنه من طعامته:26: