أنا ما جربتش البيع الا قليل !!!

سويت أطقم صلاة وبعتهم وكانت تحدي مني لنفسي سويت عدد قليل ومن المنتدى بعتهم ووالله والله كل اللي اشتروا وقالوا بنحط الفوس بالرصيد بالبنك ما شيكت عليهم تخيلوا ؟؟؟ لحد الآن.

لأني ماني متفرغة للتجارة.
هجورة

قد ايه موضوعك مهم جدا وجاء فى الوقت المناسب
انا كمان نفسى جدا اعمل المشروع ده
وكان لى بعض التجارب الصغيره فيه .........
فعملت جاكت وبعته لاحدى صديقاتى الله يكرمها كانت دايما تحاول ان تشجعنى
وعملت وجه كروشيه لشنطه سوداء لها ايضا
ووحده ثانيه طلبت منى البنطلون الى عرضته عليكم من قبل بس لسه ما اخذته
والكلام ده من سنه تقريبا وهو خلصان
وحاولت اعرض فى بعض المحلات لكن كانوا بيخسفوا بسعر الحاجه الارض

الدروس المستفاده من التجربه

* وراى طبعا تصورو كل عمل تعملوه انا كنت بعمل كده لان كل حاجه اعملها بحسها جزء منى
يبقى على الاقل احتفظ بصورتها

* لازم ناخذ جزء مقدم من الى هيشترى علشان ما يرجعش في كلامه ويكون الجزء ده علشان الخامات على الاقل

* محاوله توسيع دائره المعارف............. وتعرفهم بالشغل من الناس الى تقدر الاعمال اليدويه

* انا بهدى ليكم موقع ممكن من خلاله عرض منتجاته بالصور بالمجان.........والمنتجات تدخل فى مزاد
ولكن نصيحه تحاولوا ان تضعوا سعر البدايه معقول شويه يعنى يعدى التكلفه بشويه لاننى مره بداءت المزاد بجنبه على اساس ان الناس هتقدر لقيت واحد رسى عليه المزاد بـ 2 جنيه وبعدين بعت لى رساله يطلب المفرش الذى عرضته .............شوفتو الكارثه.......... فالناس ما بتقدرش عموما الموقع ده الوسيط
[/QUOTE
بس نصيحه ده غلط

الدروس المستفاده من الغلط تضعى سعر تحفظى مناسب

ادخلو المزاد على طول من هنا

وده موقع كمان وجدته

علشان خاطر عيونكم

مش قدره اقولكم الموضوع ده فدنى ازاى لانى لسه بدءه بتعلم الكوروشيه والحمد لله عملت حاجات حلوه لاخواتى والاسره ولما شافتها احدى الجارات اقترحت عليا انى اعمل وهى والجيران يشتروا منى فكرت بالموضوع وخصوصا لانى مقبلا على زواج وظروفى صعبة
وفكرت فى احدى المحلات القريبه منى وفرجتهم على الشغل وطلبوا منى انهم يعرضوا مشغولاتى عندهم مقابل نسبه ليهم
الموضوع حلو ومربح بس محتاج شوية صبر وانك تعملى اكتر من قطعه فى الاول كعينه زايضا فكرت الكتالوج بالاسعار حلو قوى معلش طولت عليكوا بس الموضوع بجد جميييييييييييييييييل جدا
بعد موضوعك هذا عرضت كثير من اعمالي

للبيع بس بعد ما عملت لهم تغليف حلو

وبعض الشرائط والحمد لله بعت كثير اشياء

بس باقي بعد جزء منها.

ان شاء الله اصرفهم.
tota_mody_95

كلام جمييييل ومشجع .. يا ريت إللي عملته أبيعه.. للأسف أنا عملاه كله هدايا .. وإنت شاء الله في المستقبل أحاول أعمل وأبيع.. وبالتوفيق إن شاء الله

كلام الحب :

ما شاء الله عليكي .. ربنا يرزقك ويوفقك .. وإلى الأمام دايما يا رب

الساعة الآن 05:07 .