أنا معكي يا أختى في نزع الجلد فعلا مش كويس و بارك الله فيكي أنت أختى أنت صاحبة الفكرة
جزاكي الله كل خير
السلام عليكم انامن اول ما قرات الموضوع ده والردود عليه وانا في منتهى الخوف لان الاولاد يحبون البروستد والكنتاكي وصحيح مش باكلهم منه كتير بس برضه مش مانعاه ودلوقتى عندي خوف كبير ياترى فيه حاجة حصلت لهم ولسه نتايجها ما بانتش واللا ايه بس انا باتعامل مع مطاعم مشهود لها بالنظافة والسمعة الطيبة يارب يستر على اللى فات والواحد ينتبه من اللى جاي عموما الف شكر على معلوماتكم المفيدة ربنا يقيكم ويقينا شر المرض
smraa
أهلا بيكي معانا في الموضوع لا تخافي على الولاد ربنا يحميهم و يبارك فيهم يا رب
و أعراض التسمم معروفة لنا كلنا اسهال و قيئ شديد و العياذ بالله
احنا بنتكلم عن أسوأ حالات التسمم في حالة عدم الحفاظ على نظافة المأكولات بالذات الفراخ وبما انك تأكيلن من مطاعم مشهورة مثل بروستد و الطازج و كنتاكي لا تقلقي و لست مروجة لتسويق هذه المطاعم
لكن نصيحتي لكي أن تصنعي الفراخ في البيت و يوجد على المنتدى الكثير من الوصفات و أسرار تتبيلات للمطاعم المشهورة
أختك ام زياد
نورتينى يا smraa و لكن متخافيش قوى كده انا بسي باحذر من البداية قبل ما يقع المحظور وبعدين انا كمان باكل انا وجوزى وبأكل ابنى الصغير من كنتاكى لكن باكون حريصة يعنى اطلب للطفا ناجتس بتكون اضمن شئ ولا لو قطعة دجاج بانزع الجلد منها واول واهم شئ اسمي باسم الله على صحتنا قبل الاكل وربنا الحافظ *****الله وزى ما قالت لك ام زياد اعملى الحاجات دى فى البيت احسن علشان تضمنى نظافتها ،،، بس هو الواحد بياكل برة كنوع من التغيير فى الاكل والمناظر والراحة من الطبخ وهكذا ... ربنا الحارس يارب على جميع المسلمين .
أم زياد Zayooda اشكرلك اهتمامك وتواصلك معانا ربنا يخليكى ويبارك لك فى زياد ودايما كده تنورى مواضيعى ، انا كمان متابعه موضوعاتك وبتعجبنى جدا .
تسلمي حبيبتي tomader_toema على المعلومة الهامة

جزاك الله خير

مشكوووووووووورة لا

الساعة الآن 08:15 .