شوق المها
شوق المها
السلام عليكم
أختي العزيزه في مستشفى بالرياض اسمه ( مستشفى أدمه)
عالجت عندهم أختي والنتائج فعالة
ممكن تسوين بحث في جوجل وراح تلقين في موقعهم معلومات تفيدك انشالله
وماتشوفين شر
dalou3et habibha
dalou3et habibha
حبيبتي في واحد في المنتدى اسمو المعالج بقران عندو دواء لبهاق والبرص وناس كتير شفاهم الله بالدواء الي بعتهولهم وانا بعتلو رسالة واخذت منه رقم التلفون عشا اعرف مزيد من المعلومات ,

اعمليبحث وانتي تلاقي موضوع
kaki_771
kaki_771
حبيبتي في واحد في المنتدى اسمو المعالج بقران عندو دواء لبهاق والبرص وناس كتير شفاهم الله بالدواء الي بعتهولهم وانا بعتلو رسالة واخذت منه رقم التلفون عشا اعرف مزيد من المعلومات , اعمليبحث وانتي تلاقي موضوع
حبيبتي في واحد في المنتدى اسمو المعالج بقران عندو دواء لبهاق والبرص وناس كتير شفاهم الله بالدواء...
خذي فجل وقطعيه صغار وبعدين دقيه كويس الى ان يكون مهروس واخلطيه بعسل طبيعي وادهني فيه مكان ابهاق على قد ما تقدري مرتين في اليوم او اكثر وخليه يجف وغسلي بالمويه ويارب اكون افدتك ويكون علاج لك
eman55
eman55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا اختى عندها نفس المشكله بالنسبه لليزر لازم البهاق يكون واقف عندك ومش بيزيد مده حوالى سنه بالنسبه لاختى ما نفعش معاها لان البهاق لسه بينتشر لكن فيه علاج بالاشعه البنفسيجيه انا شفت ناس كتير قوى جاب معاهم نتيجه ومنهم واحده صديقتى لكن العلاج بياخد وقت كتير على حسب وكان جايب نتيجه مع اختى لكن توقفت بسبب ان هذا الجاهز مش متوفر فى جميع المناطق عندنا وبعيد جدا ومش عارفه اذا متوفر عندكم ولا لا لكن لو متوفر احسن حل هو استخدام هذا الجهاز ارجو اكون افادتك والله يشفيك ويشف اختى ويعفينا من جميع الامراض اللهم امين
eman55
eman55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا اختى عندها نفس المشكله بالنسبه لليزر عشان تستخدميه لازم يكون البهاق متوقف عندك فتره لاتقل عن سنه وبعدين هو مكلف جدا على حسب الانشار فى الجسم بس انا اعرف حل شفته جاب مع ناس نتيجه كويسه بس بياخد وقت طويل جدا وجاب مع واحده صديقتى نتيجه وراح منها المرض هو جهاز الاشعه البنفسيجيه وجاب مع اختى نتيجه لكن هيا مكملتش لانه مش متوفر عندتا غير فى مناطق معينه ومش عارفه الجهاز ده موجود عندكم ولا لا بس لو موجود عنكم انا انصحك بيه لانه نتايجه هايله وبدون ما تتعبى فى دهان ولا اخذ ادويه تتعب المعده ....والله يشفيكى ويشفى اختى