بنوووتــــــه حلــــــوه
وييييييييييييييييييييييييييييييين؟؟؟؟
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أختي الفاضلة و بقية الاخوات الفاضلات

أظن ان الأفضل ان أي وحدة فينا يكون عندها نصيحة حلوة لاخواتها أو يكون عندها خبر يفيد الباقيين، تدخل تقوله على طول بدون امور الاثارة و التشويق و شغل افلام الاكشن دي. ممكن الوحدة فينا تكتب الموضوع و يجيلها أي ظروف ما تقدر تدخل المنتدى بالايام، تقوم باقي البنات تظن فيها سوء انها ما عندها شئ تقوله أو انها ما تبغى تشاركهم سرها اللي قالت عليه، يبقى ما في داعي اننا نستخدم اسلوب اذا مليتوا الموضوع ردود راح اقول لكم، و ندخل في الموضوع على طول و نقول ايه هو العطر الحلو او النصيحة اللي جايبينها.

و عموما ما في عطور سحرية، كل انسانة و لها عطورها اللي تحبها و تتميز بها، و ممكن ما تناسب غيرها، لكن احنا هنا بنتبادل الخبرات و بنتعرف على الجميل من العطور اللي ممكن يناسبنا

و عشان البنات اللي بيدخلوا الموضوع لا يملوا حتى تأتينا بالخبر اليقين صاحبة الموضوع، اقم لكم أنا اسماء بعض العطور اللي بتعجبني شخصيا و يمكن تناسب بعضكم

Amor Amor من كاشاريل

Still من جنفر لوبيز

Fleurs d'Orlane من اورلان

Jolie من لوشيانو سوبراني

Very Irresistable من جيفنشي

تحياتي
dalou3et habibha
dalou3et habibha
السلام عليكم
اناااااااا هنا
مشكورين يا بنااات على ردودكم

اسفة على التاخير :26:
اسم البرفان الاول
By Dolce & Cabbana

لثاني Vanderbilt
Noody30
شكراعلى النصيحة حعمل بيها المرة الجا ية ان شاء الله
بالنسبة للبرفاات معك حق ما في عطور سحرية، كل انسانة و لها عطورها اللي تحبها و تتميز بها، و ممكن ما تناسب غيرها، لكن احنا هنا بنتبادل الخبرات و بنتعرف على الجميل من العطور اللي ممكن يناسبنا
عموما يا بنات انا حبيت افيد مش ا كثر:21:
Noody30
Noody30
عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

حمدا لله على سلامتك أختي دلوعة حبيبها، و عفوا حبيبتي احنا اخوات و لازم ننصح بعض و نساعد بعض.

على فكرة دي صورة اللي لقيتها للاول

يا ترى هو ده صح؟؟ وصفه بيقول انه خليط من الورود و منها ورود البرتقال و فيه فانيليا، و ينصحوا بيه كعطر رومانسي

اما التاني

و الموقع اللي فيه الصورة يصف هذا العطر بأنه للمرأة التي ترغب في الحصول على الاهتمام بمجرد دخولها الغرفة، مما يوحي أنه عطر مميزو هو خليط من الورود و التوابل الشرقية

اتمنى أكون قدرت اساعدك بعرض الصور

تحياتي لكي و للجميع
مضيعة وعرموشة
يعطيكم العافية بنات:26: :26: