مكياج رائع بسعرررررررررر رائع

سوق عالم حواء التجاري

انا اقيم فى القاهره وانا اقوم بعمل مكياج رااااااااااااااااااااائع للعرائس أو المناسبات وبسعر رخيص جدا مقارنه بالاسعار الى موجوده بالكوافيرات غير انى ايضا استخدم المكياج من نوع جيد وليس من نوع ردىء وانا اتعلمت حاجات كتيره من ماكيره روسيه غير انى عندى هذه الهوايه
الى عايز ممكن من جوا مصر القاهره ممكن يبعتلى
وعندى كمان بنات يقوموا بعمل ماسكات وتجهيز للعرائس
بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس انا ما عنديش مكان لانى انا لسه داخله فى المجال جديد وليست عندى الامكانيات لفتح مكان لانه يكلف كتير جدا :29::29::29:44::44::
الى عايزا تشاركنى ممكن وتبعتلى على الخاص
غير انه مشروع مربح جدا
غبر انى ايضا عندى افكار كتيره جدا ...........................................:41::41:
ممكن نعمل مشروع نعمل تجهيزات للافراح والمناسبات من عمل ديكور للقاعات وعمل برنامج للمناسبه وايضا بالطعام:23:
الى عندها الرغبه فى المشاركه معايا فى المشروع تبعتلى
20
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

mashmash
mashmash
ارجو من الى يدخل يرد او يقدم لى النصيحه او فكره لانى اريد ان استغل هذه الافكار الى موجوده عندى مش عايزاها تروح هباء:29: :29: :29:
بنت الكويت العسل
:26: :26: :26:
نسرينه1
نسرينه1
الله يوفقج يا حبيبتي :26:
**مروة**
**مروة**
يا مشمة عندك المواهب دى وساكتة يا شيخة

ادخلى اللينك تا قولتلك علية وبنات كنير عرائس من مصر بيدورة على ماكيرة شاطرة

بس ياريت تحاولى تورينا اعمالك بالصور الاول وهما يحكموة

وانا من زمان واللة بفكر اتعلم او افتح حاجة زى كدة بس للاسف برضة التكاليف :(

بس ححاول بجد ممكن تبعتيلى على الخاص التكاليف يعنى ممكت تكون فى حدود قد اية؟؟؟؟؟؟؟

سلالالالالالالالام يا جميل
Blond Dove
Blond Dove
mashmash
والله يا جميل انا طوول عمرى كان نفسى اكون منظمة افراحwedding planner و اشتغلت فترة فى تنظيم المؤتمرات بس عندى نفس مشكلتك التمويل..انا كمان بتكلم كويس و باكول دماغ اللى قدامى زى ما بيقولو:) لأنى اشتغلت فترة لابأس بها فى التسويق...عموما ولو انها فكرة مش جامدة اوى بس يا ريت بردة تقوليلى ممكن التكاليف تكوون اد ايه وممكن ندخل معاكى مثلا انا و انتى و مروة...
والله المستعان