ام بدوررى
ام بدوررى
كيف يشتغل من جوا هل هوتماتيك يعني الفوق لوحدة والتحت لوحده ؟سبق وصلحتوه إلي هو الكهرب ؟كم مدة إستخدامه؟ ياليت تقولين لنا حدك فيه موفقه يارب
كيف يشتغل من جوا هل هوتماتيك يعني الفوق لوحدة والتحت لوحده ؟سبق وصلحتوه إلي هو الكهرب ؟كم مدة...
نعم اتوميتك اللى فوق لحاله واللى تحت لحاله وما قد صلحته وانا موضحه ان فيه العين الكبيره ما تشتغل

وانا ما حرصت اصلحها لان عندى فرن غاز واكثر حاجاتى فيه الفرن نفسه من الداخل واحيانا كثير اطبخ عليه

الفرن مستخدم اما كم المده ما ادرى ومالى حد على السوم حبيبتى
ام بدوررى
ام بدوررى
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
شمس*****
شمس*****
نعم اتوميتك اللى فوق لحاله واللى تحت لحاله وما قد صلحته وانا موضحه ان فيه العين الكبيره ما تشتغل وانا ما حرصت اصلحها لان عندى فرن غاز واكثر حاجاتى فيه الفرن نفسه من الداخل واحيانا كثير اطبخ عليه الفرن مستخدم اما كم المده ما ادرى ومالى حد على السوم حبيبتى
نعم اتوميتك اللى فوق لحاله واللى تحت لحاله وما قد صلحته وانا موضحه ان فيه العين الكبيره ما تشتغل...
تقريبا كم الأستخدام ؟
ويش الصناعة حقته؟
كم الخط؟
سبب البيع؟

من شان إن سوم

وسامحيني على الأسئلة

والله يرزقك 0
ام بدوررى
ام بدوررى
تقريبا كم الأستخدام ؟ ويش الصناعة حقته؟ كم الخط؟ سبب البيع؟ من شان إن سوم وسامحيني على الأسئلة والله يرزقك 0
تقريبا كم الأستخدام ؟ ويش الصناعة حقته؟ كم الخط؟ سبب البيع؟ من شان إن سوم وسامحيني على...
مركتة hotpoint

والله يا قلبى عن مدة استخدامه ما ادرى لانه جانى من بيت عمى ولا ادرى متى جابوه

خط 220

سبب البيع لانى بنقل بيت ثانى ولا له مكان عندى وفى فرن غاز فى البيت الجديد حتى الغاز تشوفين ببيعه

والفرن مستخدم باين انه مستخدم واللى بتاخذه اكثر استفاده من الفرن الداخلى وهو ممتاز فى الحلويات والفطاير خاصه والصوانى ولما يخلص الغاز طبعا استخدمه من فوق
شمس*****
شمس*****
مركتة hotpoint والله يا قلبى عن مدة استخدامه ما ادرى لانه جانى من بيت عمى ولا ادرى متى جابوه خط 220 سبب البيع لانى بنقل بيت ثانى ولا له مكان عندى وفى فرن غاز فى البيت الجديد حتى الغاز تشوفين ببيعه والفرن مستخدم باين انه مستخدم واللى بتاخذه اكثر استفاده من الفرن الداخلى وهو ممتاز فى الحلويات والفطاير خاصه والصوانى ولما يخلص الغاز طبعا استخدمه من فوق
مركتة hotpoint والله يا قلبى عن مدة استخدامه ما ادرى لانه جانى من بيت عمى ولا ادرى متى جابوه ...
أرسلت لك على الخاص