هلا بنات هذى اول مشاركة بالاعمال التجارية بس انا جايبالكم اغراض حق الجسم والتنحيف ولا ارووووووووووووووووع وكلها طبيعية ومضمونة وانا مجربها بنفسى

نبدا اولا عندى صابون طبى بالاعشاب وبرائحه الفواكه وفوائده تنظيف الجسم وتنشيط الدورة الدموية وراحة الاعصاب من التوتر وراحة العضلات وكمان عندى كريم لتبيض الجسم برائحه الفواكه

وعندى لكم ملح اليوكـــــــــــــــــــــــــــــــا بالميلك اللى كتير اتكلموا عنه البنات بالمنتديات وهو متوافر بفرنسا والصين وعليه صابونة هدية بالميلك بس والله رووووووووووووعة يزيل سواد اللى بالجسم من تحت الابط وبين الافخاد وطبيعى وكمان تعطى نعومة وبياض طبيعى للجسم ان كنت شارية كرتون خلصت وبشترى مرة ثانية بطلب منه لانى بطلبه ويوصلى حسب طلبى

وكمان عندى خلطة طبيعية من الزهورات تشيل الكرش وما يكون عندج بطن وهذى اجبها من اليمن طبيعية وما تسبب اى شى بالعكس تشيل الكرش نهائيا وكمان تشد البطن

إعلان

المهم بنات اللى يابى اى شى من هذة الاغراض يقولى وبعطيه الاسعار بالخاص وطريقة التوصيل داخل الكويت مجانية اما خارج الكويت بوصل بالبريد الممتاز وسعره بسيط وان شاء الله الكل يستفاد

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
ابي اخذ فكره عن الاسعار اختي اذا ممكن
موفقه *****الله
ممكن تقولين لي الأسعار على الخاص
ممكن تقولين لي الاسعار

اللهم اغفر ((للشيخ زايد)) وارفع درجته في المهديين، واخلفه في عقِبِهِ في الغابرين، واغفر لنا وله يا رب العالمين، وافسح له في قبره ونوِّر له فيه

الساعة الآن 02:04 .