ما شاء الله يا أم يوسف
شغلك فعلآ رااائع
ربنا يباركلك يارب

أم زياد
19-03-1426 هـ, 01:57 صباحاً

حبيبتى انا عجبتنى الصورة الثانية من العينات
اذا تسوينها ملاية بقماش موف 000كم تكلف بالريال
19-03-1426 هـ, 09:57 صباحاً

تسلم أيدك على الشغل المرتب...

و موفقه عزيزتي...
19-03-1426 هـ, 10:15 صباحاً

السلام عليكم

حبيبتي أم يوسف ماشاء الله شغلك جميل تسلم إيدك
انا كنت عايزة فوط بس عايزة طقم سادة و عليه اسمي انا وجوزي وياريت لو عليه ستان او ورد او حركات يعني طقم دلع وانت زوقك بس الله رائع
ياريت تردي عليا بسرعة من حيث السعر وطبعا موثيقيش الفوطة تقيلة وخاماتها هايلة اصل انا جوزي تنك جدا"

وايه رأيك تفصلي اللخفة والحاجات اللي بتتباع في الدول العربية ليها صور كتيير هنا واكيد دي كل البنات نفسهم فيها

اختك تماتيا
19-03-1426 هـ, 11:16 صباحاً

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا جزيلا على ردودكم الرائعه
ام باسل اكيد طبعا لازم نتعرف اكتر واكتر ومتشكره جدا لذوقك وربنا يباركلك في باسل ان شاء الله

ناريما يا ريت تراسليني على الخاص وان شاء الله اقولك توصليلي ازاي واعملك اللي تطلبيه باذن واحد احد.

lovely angel
ربنا يكرمك ويبارك لك يا رب

مشوار الماسي ذوقك حلو واختيارك احلى وان شاء الله احسبلك تكلفتها بالريال وابعتهالك على الخاص باذن الله.

مديرة دبي شكرا كتير على ذوقك.

اختي تماتيا
حبيبتي الله يكرمك على ذوقك
ومفيش مشكله ممكن اعملك الطقم اللي انتي عايزاه بس لسه بدور على فوط تكون تقيله زي اللي في الصور ويكون سعرها معقول علشان التكلفه بعد التطريز تكون معقوله ان شاء الله
اما بالنسبه للستان والورد فانا شايفه انه مش عملي في الغسيل والرأي رأيك في الاخر طبعا
اما بالنسبه للالحفه فهي موجوده في السوق وبوفره كمان وانا بحاول اكون مختلفه يعني باعمل الحاجه اللي مش موجوده في السوق وبعدين اذا عندك صور لحاجت حلوه ابعتيهالي اتفرج عليها انا عندي صور بس لكتالوجات جايه من مريكا وكندا وصعب جدا تلاقي نقوشات القماش بتاعتهم هنا
وجزاكم الله كل خير
19-03-1426 هـ, 02:19 مساءً

الساعة الآن 08:12 .