ms_mar

ms_mar @ms_mar

كبيرة محررات

(كروشيه)احلى اسم على لسانى.اروع طقم بنوتة <من وجهة نظرى>تانى اعمالى.روعة.ادخلى انبهرى

الكروشيه والتريكو

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..........
اليوم واخيرا مفاجأتى لكم...تطبيقى لطقم بنوتة شفته هنا من مواضيع كابري سن>>>>غنية عن التعريف<<<<تنزل مواضيع مميزة وتفتح النفس لشغل الكروشيه<<<<<الله يجزاها الخير...قولو آمين
الصراحة يابنات انا بعد ماسويت التنورة المعروفة باسم التنورة التى احدثت ضجة عالمية<<خخخ....كنت حابة انى اسوى لها بلوزة حلوة واثناء ماكنت ادور هنا لقيت بالصدفة طقم بناتى الوانه زاهية فحبيته جدا جدا من اول ماشفته وقلت أسوى البلوزة بعدين وقررت ان ثانى اعمالى فى عالم الكروشيه يكون شئ مميز....حتى الاكسسوارات من كثر ماحبيتها دورت فى المحلات لين حصلت اكسسوارات مشابهة الى حد ما بس عجبتنى جدا ...ياشين التقليد:hahaha:
معلش يابنات انا انبهرت بالطقم كله على بعضه...ومع انى ماحب اللون الاخضر بالملابس الا ان تنورة الطقم عجبتنى فكرتها
شريت القماش وفصلتها بنفسي طبعا<<<<<انا افصل لي ولعيالى >>>>>
المهم انا بنزل الصور الاصلية للطقم مع صور شغلى عشان تشوفوه وتعطونى رأيكم ...اتقبل النقد بكل صدر رحب ..مع مراعاة ان هذا تانى عمل كروشيه لي فى الحياة ..ولما بنتى ترجع بكرة من المدرسة راح اصورها مثل البنوتة العسولة اللى متصورة بالطقم.....
يابنات انا عجزت اسوى نفس غرزة الكرانيش ولما شفتلها باترون حبيت اطبقه وطلع شئ مو مفهوم وكأنه شبكة.. فسويت كل كورنيش بشكل مختلف ..يعنى اربع كرانيش باربع غرز......:o
تفضلو الصور ياحلوااااااااااات

تابعونى
لاتردون بكمل الصور
97
12K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ms_mar
ms_mar
اما هذى من تصميمى وهاذولى المانيكير اللى بنتى ناوية ترسمه على اظافرها .... الوان الوان الوان

طبعا هالبنت اللى لما شفتها انبهرت بالطقم وقررت انى اسويه ...

الحمد لله
انتهيت من تحميل الصور اتمنى يعجبكن شغلى
<<<<<<<فى امــــــان اللــــــــــه وحفظه>>>>>>>
إقرأ
إقرأ
صراحه شيييييييييئ
ماشاء الله مره حلوه والوانها رائعه
روحي فداة
روحي فداة
ماشاء الله .. شغلك وتطبيقك رووووووعة .. تسلم يدك حبيبتي ..
كابري سن
كابري سن
بسم الله ما شاء الله تبارك الرحمن عمل متقن واداء رائع وشغل يبهر الناظر بجماله
بوركت الايادي وزادج الله من علمه وبارك في صحتج ووقتج
رؤى الايام
رؤى الايام
ماااشاء الله مرره حلو تسلم الايادي