حلاوة رقــــــــــه
مكونات ثابتة اولية + مكونات اضافية لنتائج اسرع + مكونات الحرير لجسم زى الحرير
عندك مندوبه فى مكه
رقة حبيبتي كيف سهلة وا نفس الحلاوة لاني ماعرف للحلاوة انا وانا قلت ابغا اجرب عشان عندي شعر تحت الجلد ابغا اتخلص منه والمسامات عندي كبيرة ابغا اتخلص منه برضو .. ايش رايك ؟
من احدث التجارب

اقتباس مشاركة  (princesscarina)
رقة المشاعر دى بصراحة سحر
ما شفتش زيها أنا بقالى سنة باستعملها وعايزة تعرفى الخلاصة أسمعى منى
أولا أنا بقول الكلام ده أحقاقا للحق ومعرفش صاحبة السويت دى خالص غير بس تشحن لى الكمية اللى عايزاها وخلاص
أنا منالنوع اللى شعره جامد وغامق
أقسم بالله بقيت أدور دلوقتى ع الشعر عشان أعمله واقف فى النور عشان يبان بعد ما كان أسود وتقيل
كنت باعمل مرة كل أسبوعين وبعدين مرة كل شهر دلوقتى ممكن أقعد شهرين وتلاتة معملش وبتكلمعن كل الجسم لأنه كتير عندى

السويت ريحتها حلوة جدا جدا وطرية معاكى ومش بتوجع بالمقارنة بالسويتات التانية حتى اللى بعملها اللى بعسل واللى بسكر
وبعد السويت الجسم بيبقى طرى وناعم حرييييير

أنا مبسوطة بيها جدا كنت بجيبها وانا فى مصر دلوقتى أنا فى جدة ولما باجى أجازة باجيب خزين يكفينى
ممتازة ممتازة اتوكلو على الله وجربوها وبصراحة اللى زمان كنت بعمله فى ساعة بيخلص فى 10 دقايق

أخترااااااع ولو أنا أعرف اللى أخترعتها شخصيا هبوسها لنى أترحمت من بهدلة كل أسبوعين
ربنا يكرمها ويجازيها ويرزقها

بس خلاص
اقتباس مشاركة  (princesscarina)
القطعة بتكفى الجسم كله بالكامل ولو شعرك عادى

مش غزير ممكم مرتين الجسم كله
والله شاهد على كلامى بالعكس أبدا دى بتشيل طبقة الجلد الميت وبتطلع الشعر اللى تحت الجلد
انا بجربها بقالى سنة ممتازةوعن تجربة والله على ما أقول شهيد
اقتباس مشاركة  (@سما@)
ازيكم يا فتاتيك انا امبارح كنت عاملة موضوع بسئل فية البنات على سويت

رقة المشاعر فى ناس شكرتلى فيها وفى ناس قالتللى عادية زى اى سويت وفى ناس متعرفهاش وانا كنت قريت انها بتفتح

والمها خفيف وبتقلل نمو الشعر المهم توكلت على الله انهاردة وقلت اشتريها يمكن تطلع فعلا زى ما بيقولو ولو طلعت وحشة

يبقى انا جربت عشان انا بموت فى التجاربدايخة واتصلت برقة المشاعر وطلبت منها 3 قطع سويت على اساس ان انا دايما

بشترى الايزى سويت ال3 قطع وبعمل بيهم ايدى ورجلى وتحت الابط بس كدة المهم عطتنى ال3 قطع فى كيس متغلف ببلستر

ومش باين منة حاجة والكيس تقيل حوالى ربع كيلو كدة او300 جرام المهم روحت البيت اول ما دخلت اخدت شاور وبعدين

بفتح الكيس لقيت ال 3 قطع لونهم اسود انا عملت كدةمستغربة قولت انا اخدت مقلبببببببب وانا اساسا متعودة على ايزى سويت

وبيكون لونها دهبى صافى بس بردو مسبتهاش طلعت قطعة واخدت نصها اعدت اشد فيها وحططلها نقطتين مية لقيتها بقى لونها

بنى فاتح شوية وفى مادة كدة بتطلع فى ايدى زى العسل الاسود المهم فردتها على رجلى وبشد محستش بلسعة ابص على المكان

اللى شديت منة القية لونة ابيض مش محمر ومفيش ولا شعراية فى المكان رحت مكملة رجلى كلها بردو مش حسة بالشدة ومفيش

احمرا بالعكس المكان اللى بشد منة بيكون لونة ابيض صافى روحت دخلت على رجلى التانية وايديا وتحت الابط كل دة بنص

قطعة ومسحتش وانا اساسا بشرتى دهنية والسويت بتسيح منى بسرعة بس بردو الحتة لسة شغالة وزى مهيا واهم ميزة لقيتها

فى السويت دى انها شالت الشعر من الجدور مش زى ايزى سويت بتقصف الشعراية وحسيت ايدى ورجلى افتحو وفيهم لمعة

كمان ونعمين روحت حطيت عليهم جليسوليد و قعدت على فتكات انقلكم تجربتى بجد روعة ودى من الحاجات اللى استفدت منها يا

ريت يا بنات اى وحدة تشترى حاجة وطلعت حلوة او وحشة تيجى تقولنا عليها انا عرفة انى لكيت كتير بس بحبكم اوى

وعايزكو تستفادو باااااااااااااا ااااااااااااااا اااااااااااااى يا فتاتيييييكوالله لو انتي شايفة كده ماشيوالله لو انتي شايفة كده

ماشيوالله لو انتي شايفة كده ماشي
------------------------------------------------------------
اقتباس مشاركة  (توفي 33)
عندك مندوبه فى مكه
اقتباس مشاركة  (ana dano)
رقة حبيبتي كيف سهلة وا نفس الحلاوة لاني ماعرف للحلاوة انا وانا قلت ابغا اجرب عشان عندي شعر تحت الجلد ابغا اتخلص منه والمسامات عندي كبيرة ابغا اتخلص منه برضو .. ايش رايك ؟
رديت عالخاص يا حلوين شييكوا
ماشاء الله
لا قوة الا بالله

الساعة الآن 10:33 .