catycat
catycat
أخواتي الحبيبات السلام عليكم ورحمة الله وبركاته: كلنا كنا طفشانين من الفراغ ومن قعدة البيت اللى تموت من الطفش لدرجة إنى كنت ماخذه شغلة المندوبة زي الهواية يعني مو دايم اجيب زباين مو دايم اطلع الكتلوج في النادر ومن الطفش ما بقي شركة ما سجلت فيها وكل ذلك بانتظار وظيفة الهنا اللى ما بقي ديوان ولا مدرسة ولا حتى مشغل ما بقيت حتى ادور فيه على شغل الى ان يسر الله لى العمل في كولايا وكل هذا برضه كان هواية وما كان عندي اي خبرة في مجال العمل كمندوبة ولا طريقة التسويق ولا كان عندي جرأة في إني اطلع الكتلوج قدام اقاربي عشان اوريهم هو ويتريقوا على ويقولوا عني بياعة وفي النهاية صار الكل يشتري منى ومعظم الى كانوا ينتقدوني اشتركوا في الشركة معايا واستفادوا منها >>>> الزبدة يالغاليات
ما في شئ من غير تعب وبذل لمجهود كل شئ في اوله صعب ومتعب وممل لكن بالعزيمة والإصرار ممكن تحقيق المستحيل ومو مهم إننا نتعب لكن المهم إننا نلقى الراحة بعد التعب
وهذا افضل بكثير من اننا نفضل تعبانين طول الوقت ونشتكي من الفراغ وقعدة البيت المملة واعذروني لأني انفعلت لكني باتكلم من خلال تجربة مريت بيها وحبيت إنكم تستفيدوا منها والله يوفق الجميع وسامحوني
الابداع
الابداع
ماشاء الله عليك
وردة الحزينة
وردة الحزينة
اخواتي قدموا في مركز لومييغ سنتر بالرباض

يارب يكون لكم نصيب

وهو بشارع العليا العام جنوب برج المملكه

وادعو لي بالذرية الصالحه