Amena
Amena
السلام عليك

على فكره انا اعيش فى كندا ومعنديش اى فكره عن الدكتور اللى انت عايزه اسمه . لكن بالصدفه

لاقيت اخت فى المنتدى كاتبه عنه ولو كنت اعرف ابعث لك اللينك ماكنت قصرت لكن برضه حااحاول

المعلومات اللى كتبتها هى

العنوان : 43 شارع نخله المطيعى - ميدان تريمف - مصر الجديده

التيلفون : 2466656 ......... او 2415979

الرقمين اللى فى الاول تقريبا اتغيروا الى 63

مثلا بدل 24 يبقى 63

يارب يكون كده تمام
ابنة القدس
ابنة القدس
السلام عليكم :27: :27: :27:

بدون مقدمات

ساعدوني :(

بالحصول على رقم تليفون الدكتور مصطفى ساري :icon33: :icon33:

حيث انني بأمس الحاجة له
الدكتور مصطفى ساري هو اخصائي تغذية ويقدم برنامج ريجيم في ريجيم على قناة المحور
مع العلم انني اريد رقم تليفون عيادته والمواعيد الذي يتواجد بها بالعيادة :)

مشكووووووووووووووووووووووورة سلفااااااااااااااااااا
لا تخذلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووني :icon33:
صمت البقايا
صمت البقايا
السلام عليكم :27: :27: :27: بدون مقدمات ساعدوني :( بالحصول على رقم تليفون الدكتور مصطفى ساري :icon33: :icon33: حيث انني بأمس الحاجة له الدكتور مصطفى ساري هو اخصائي تغذية ويقدم برنامج ريجيم في ريجيم على قناة المحور مع العلم انني اريد رقم تليفون عيادته والمواعيد الذي يتواجد بها بالعيادة :) مشكووووووووووووووووووووووورة سلفااااااااااااااااااا لا تخذلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووني :icon33:
السلام عليكم :27: :27: :27: بدون مقدمات ساعدوني :( بالحصول على رقم تليفون الدكتور...
ابنة القدس
ان شاء الله يقدروا الصبايا في مصر يساعدوكي
ابنة القدس
ابنة القدس
السلام عليكم :27: :27: :27: بدون مقدمات ساعدوني :( بالحصول على رقم تليفون الدكتور مصطفى ساري :icon33: :icon33: حيث انني بأمس الحاجة له الدكتور مصطفى ساري هو اخصائي تغذية ويقدم برنامج ريجيم في ريجيم على قناة المحور مع العلم انني اريد رقم تليفون عيادته والمواعيد الذي يتواجد بها بالعيادة :) مشكووووووووووووووووووووووورة سلفااااااااااااااااااا لا تخذلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووني :icon33:
السلام عليكم :27: :27: :27: بدون مقدمات ساعدوني :( بالحصول على رقم تليفون الدكتور...
والله يا ختي صمت البقايا

مبين لا حدا حابب يرد ولا على باله ، مش عارفة هذه ثاني مرة بنزل الموضوع بعنوان مختلف ولا من مجيب
مع اني كنت فاكرة انهم راح يساعدوني بسرعة .
المشكلة اني بدي احكي معه تليفون عشان والدتي بدها تعمل ريجيم الخطة السداسية ، ولكن قالولي انه بجوز يسبب هشاشة عظام ، وهي مش ناقصها ،،،،،،،،،،، لأنه ايدها من اسبوعين انكسرت ، بس وزنها ماشاءالله ولازم تخفف والريجيم هذا ما بجوع وخصوصا للي ما بقدروا يتحركو

يعني باختصار هو طلب انساني مش منجهة
ممكن تقولي لي ليش الدكتور مصطفى ساري ، اخصائيي التغذية كثار ؟؟؟؟؟
بجاوبك لأنه هو صاحب فكرة هذا الريجيم ؟؟؟؟؟ وقد جربوه كثير ناس عنده بالعيادة ؟؟

يا رب يسمعوا منك ويجاوبوني ؟؟
مشكوووووووووووووووووووووووووووورة اختي على ردك
narima
narima
للاسف انا لا اعرف نمره تليفونه لكن هحاول اجيبها لك من الدليل هو فعلا دكتور ممتاز