كنت عايزة اسالكم على حاجة طبعا بعد الخطوبة متفركشت عندى اوضة سفرة جديدة نوفى من دمياط يا ترى ممكن الواحد يبيعها و لا صعب ؟ و ايه ممكن الطرق اللى ابيعها بيها هل عن طريق المعارف المشكلة انى فى المنيا و السفرة فى القاهرة فصعب انى اجيب ناس من هنا مش لاقية حته اوديها فيها ؟ انا هحاول اكتب الموضوع فى منتدى العروض التجارية هيا تمنها بالظبط 7800 جنيه يا ترى سهل تتباع ؟
02-06-1426 هـ, 06:53 مساءً

ان شاء الله اختى تلاقى مشترى جيد ربنا يوفقك و يرزقك بالزوج الصالح
02-06-1426 هـ, 07:56 مساءً

السلام عليكم جميعا
معلش يا جماعة أنا بقالى فترة مش بدخل هنا
ومعلش يا هبة أنا آسفة جدا انا مش شفت كلامك الا الان
بالنسبة لبودى شوب شوفى لو عاوزة منه أى حاجة أنا ممكن أقولك على تمنها عندنا ولو عجبك السعر اجبهالك وابعتهالك مع اى حد نازل من هنا وانتى فى مصر تبقى تروحى تاخديها
ايه رأيك؟؟ ولو اى حد من البنات عاوز حاجات من بودى شوب يقول وتبقى طلبية واحده
وننزل كله مرة واحدة ...انا مش هشحن علشان مش اكلفكوا أكتر ايه رأيكم؟؟؟؟؟

وكمان هبقى أوريكم موديلات لانجيرهات جميلة أوى وسعرها برضه معقول

سلام
02-06-1426 هـ, 08:52 مساءً

وسوسة لو تقدرى تنزلى صورتها وتكتبى تفاصيل عنها للبنات يعنى نوع الخشب والتفاصيل دى
03-06-1426 هـ, 10:06 صباحاً

waswosa حاولي تنزلي الصورة وزي ماقالت لاروز التفاصيل.

زئردة جزاكي الله حيرا" علي اهتمامك و مساعدتك طيب ممكن تضيفي اللينك بتاع البودي شوي
وياريت موضوع الانجيريهات

بصي صيحي يا زئردة,, طبق الشمع(Floating Candels ) تقريبا" بكام انا سألت عليه قالولي تلاقيه في ايكيا ولاند مارك تعرفي تقريبا" اسعاره كام
لاني روحت دورت عليه في تيوليب في مصر وشيفيلد ودوخت ودوخت البنات معايا حتي مروة كرهتني كل ما نخرج نقعد نلف طبعا اللي لقيته كان عالي يعني ليه قاعدة طويلة مش علي الترابيزة علي طول انا عايزاه فلات زي اللي في الصورة ديه وياريت تردي عليا بسرعة
[img][/img]
واماكن بيع البراهات السواريه صاحبتي عروسة ان شاء الله الشهر ده وطالبة سونتيان للفستان بتاعها وعايزة اعرف منين في الكويت والماركات والاسعار تعبتك معايا معلش

ياريت تردي عليا بسرعة
03-06-1426 هـ, 10:24 صباحاً

الساعة الآن 03:49 .