موضوعك حلو اوي وجيه في وقته لاني لسه مبتدئه وكنت عاوزه عمل متجر واعرض منتجات فيه
بس طبعا الاحباط والخوف من الفشل هما الي بيخلوني اتردد بس في سؤال معلش ياحبيتي
بس ياريت تجاوبيني عليه بالتفصيل انا دلوقتي همشي رواكي خطوه خطوه وهعمل المتجر واعتبري نزلت المنتج
جاتلي طلبيه بس في كذا دولة في الخليج او في بلد اجنبيه لاني انا ان شاء الله نوايه اعمله بالانجلش

عاوزه من حضرتك تقوليلي :

1- الطريقه يعني ازاي بتم عمليه الشحن لدول الخليج او الاجانب بما اني من مصر بس قولهالي بالتفصيل
او لو في خساره او مكسب في الشحن هو الشحن هيكون اكسسوارات مش حجات تقيله

2- ممكن ينفع المتجر ده اعمله اشتراك في جوجل ادسنس او لا

دي اساله مبدايا في كتير عشان انا لسه مبتداه زي ما قولت لحضرتك بس يارب متزهقيش مني

متشكره جداا لحضرتك وربنا يوفقك وميرسي خالص لموضوعك الحلو ومنتظره الرد
اقتباس مشاركة  (عالم الجنان)
موضوعك حلو اوي وجيه في وقته لاني لسه مبتدئه وكنت عاوزه عمل متجر واعرض منتجات فيه

ربنا يوفقك يا رب

بس طبعا الاحباط والخوف من الفشل هما الي بيخلوني اتردد بس في سؤال معلش ياحبيتي

ما فيش احباط و لا فشل ان شاء اله , انتي بس توكلي علي الله و ربنا هيوفقك ان شاء الله

بس ياريت تجاوبيني عليه بالتفصيل انا دلوقتي همشي رواكي خطوه خطوه وهعمل المتجر واعتبري نزلت المنتج
جاتلي طلبيه بس في كذا دولة في الخليج او في بلد اجنبيه لاني انا ان شاء الله نوايه اعمله بالانجلش

عاوزه من حضرتك تقوليلي :

1- الطريقه يعني ازاي بتم عمليه الشحن لدول الخليج او الاجانب بما اني من مصر بس قولهالي بالتفصيل
او لو في خساره او مكسب في الشحن هو الشحن هيكون اكسسوارات مش حجات تقيله

مادام انتي في مصر يبقي أرخص طريقة للشحن هي البريد السريع و العادي و الشحن بيكون ثابت يعني اول كيلو له سعر ثابت و اي كيلوا بعد كده لو سعر اقل من الكيلوا الاول و بيكون ثابت بردوا

فانتي بمجرد ما عرفتي وزن طلبيتك هتعرفي هتتكلف شحن قد ايه
ومافيش طبعا مكسب في الشحن و لا خسارة ان شاء الله لانها بتكون اسعار ثابته و معروفة

2- ممكن ينفع المتجر ده اعمله اشتراك في جوجل ادسنس او لا

اه طبعا ممكن و طبعا الاعلان في الاصل هيكون لصفحتك علي الفيسبوك اللي عليها المتجر

دي اساله مبدايا في كتير عشان انا لسه مبتداه زي ما قولت لحضرتك بس يارب متزهقيش مني

لا حبيبتي اسالي براحتك

متشكره جداا لحضرتك وربنا يوفقك وميرسي خالص لموضوعك الحلو ومنتظره الرد

العفو حبيبتي و اي سؤال انا ان شاء الله موجوده معاكي
اقتباس مشاركة  (بوم طآخ)
جزآك آلله ألف خير

سبحآن آلله وبحمده

سبحآن آلله آلعظيم ...~

موفقه عزيزتي

ربي يسعدك
جزانا الله و اياكي كل خير
الله ييسر امرك سويت المتجر تبعي
http://www.facebook.com/pages/Presti...p_251458316228