السلام عليكم
ولو ما فى كلافه ابله دووون
البيتى فووور طريقه اخدها منك اطبق يطلع بتى فورموش فور بيتى
وجزاك الله خيرا
كمان ودى اسال بعض الاكل المتبقى عندى فى الثلاجه هلى ممكن استفيد منه تانى
مثل الزبادى
والارز
ام باسل
السلام عليكم
ازيك يا دون ونانى وسمسمه
كنت بحسبك زهقتى مننا يا دون لكن حد تانى طلب قفله دا شىء مستغرب ولازم تبحثى الامر
اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعفو عنا
يا جماعه انا عمري ما علقت على اي مشكله لكن بقه انا اسفه جدا بجد انا حاسه باهانه جماعيه احنا مش اطفال ومن حقنا نعرف ما هو سبب قفل الفايل بدون اي سبب واضح ولا صريح وارجو منكم اننا نوجه رساله جماعيه نعرف بيها اي سبب غلق الملف ده ده كان افاده للمصريات والعربيات وديه تجارب شخصيه بتفيد المصريات وغريهم ولو في احترام لاداميتنا اننا نعرف على الاقل السبب والله ده شئ تعسفي وانا طول الوقت شايفه حتى المهاترات ومتكلمتش لكن لحد كدة لا والف لا لو سمحتي بكل احترام يا جماعه افهم السبب ايه السبب وهل من حق اي حاقده تتطلب فركشت المنتدى يبقى يتقفل لا والف الا بدون سبب لالالا
وحسبى الله ونعم الوكيل
اينا
ENNACATحسبي الله ونعم الوكيل

مصر وبس
ايتا
ازيك عايزه اسالك عن القرع انا شوفته مقطع اجزاء ملفوف فى بلاستيك مش دا اللى تقصديه كمان انا اول مره هجربه هل ممكن يكون كويس من غير بشميل *** بشكرك
اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعفو عنا
omhabeba2000 اهلا وسهلا

هو انتي شفتي قرع متقطع فب بلاستك بصراحه انه الي بجيبه القرعه مقفوله عادي
هي من جوة لونها اصفر وممكن تعمليه منغير باشمل خالص
تقصعيه مكعبات زي مكعبات السكر وتحطي عليه كبايه او حسب رغبت سكر بدون ميه خالص
وبعدين لما تلقيه استوى مش اتهره تحطيه في كاسات وتضيفيه عليه مهلبيه البيضه بيبقى رهيب وي الخشاف وتسيبيه في الثلاجه بيبقى رائع

وهو سريع وخفيف وتحطي الصوص بتعه كمان عليه بيبقى رهيب لانه الصوص بتاعه هو عصارته بس بيكون لونه اصفر

انا كمان لما اكون مستعجله ومفيش مهلبيه بحطه زي ما هو في الكاسات واحط صوص فوق وشويه جوز هند وكسرات ويبقى زي الكمبوت والله

اتمنى اكون افدت وانا تحت امرك في اي سؤال
ولا تنسيني من فضل الدعاء
اينا
ENNACATحسبي الله ونعم الوكيل

مصر وبس

الساعة الآن 06:34 .